-
2022-06-18
Veiksmų, uždavinių planavimas vadyboje yra visada svarbus, o dirbant nuotoliu, jo reikšmė dar labiau išauga. Taip pat ir mūsų naudojamų darbo įrankių bei sistemų, kuriomis perduodame informaciją bei žinias. Kaip bus įgyvendama strategija ir […]
-
2022-02-08
Darbuotojų kompetencijos ir jų plėtra – dar vienas reikšmingas veiksnys sklandžiam žinių valdymui organizacijoje. Talentų ugdymas paprastai yra organizacijos žmogiškųjų išteklių strategijos dalis, tačiau ir čia vadovai turi svarbų vaidmenį. […]
-
2021-11-06
Organizacijos žinios ir bendra tapatybė, žinių įsisavinimo galimybės – tai reikšminga grupė žinių valdymo veiksnių modelyje (Gonzales, R. V. D., Martins, M. F., 2013). Vadovų komunikacija čia turi svarbų vaidmenį. Pirmajame vadovų nuotoliu […]
-
2021-05-25
Daugeliui organizacijų pradėjus dirbti nuotoliu arba mišriai, tapo svarbūs du aspektai. Pirma, kiek proaktyvūs yra darbuotojai siekiant, kad visi „sėdėtų toje pačioje valtyje“, tai yra, kad visi turėtų bendrą vieningą informaciją ir užduotis atliktų […]
-
2021-03-03
Darbo rinkos tyrimai rodo, kad daugelis organizacijų ir po karantino liks dirbti bent iš dalies nuotoliu, mišriai. Nuotolinis darbas dar labiau padidina efektyvios komunikacijos reikšmę ir išryškina vadovų bendravimo ir žinių valdymo spragas, jeigu […]
-
2021-02-13
Organizacijoms pereinant į darbo nuotoliu režimą, visada svarbi buvusi efektyvi komunikacija įgyja dar didesnę reikšmę, o vadovams tenka dar didesnė atsakomybė ir prireikia naujų kompetencijų. Vadovavimas nuotoliu labai greitai ir aiškiai išryškina […]
-
2020-12-28
2020-ieji baigiasi, ir viso gero. O ko tikėtis iš kitų metų? Galbūt daug kam kyla mintis, kad po tokių metų kalbėti apie kažkokias prognozes yra neįmanoma. Tačiau rašiau komunikacijos tendencijų prognozes 2020-iesiems praėjusių metų gale, ir nors […]
-
2020-12-21
Vienas iš svarbiausių komunikacijos strategijos rengimo etapų (tiesa, nesvarbių etapų jame ir nėra) yra apsibrėžimas, kas už ką gali būti atsakingas ją įgyvendinant. Prieš imantis komunikacijos planavimo, būtina turėti atsakymus į tokius klausimus: […]
-
2020-10-12
Parengti išorinės komunikacijos strategiją nėra nei lengva, nei labai sunku – svarbu rasti bendrą kalbą tarp kūrybinių impulsų ir vadybos principų. Komunikacijos strategija padeda pažvelgti į organizacijos įvaizdžio kūrimą tarsi iš toliau, iš […]
-
2020-09-04
Įtemptoje konkurencinėje aplinkoje, spaudžiant dideliam norui plačiai nuskambėti ir nustebinti potencialius klientus, kartais išeinama ir iš rašto, ir iš logikos ribų. Išvydusios visai ne tokią visuomenės reakciją į komunikacijos kampaniją, kokios […]
-
2020-09-02
Kai kuriose organizacijose darbuotojams skirti mokymai ir nuolatinė kvalifikacijos kėlimo galimybių paieška yra tapusi natūralia darbo dalimi. Tačiau toli gražu ne visose. Ir apie pastarąsias mokslo metų pradžios proga norisi parašyti kelias […]
-
2020-08-06
Elektroniniai laiškai darbuotojams, atrodytų, yra smulkmena, tačiau daro didelę įtaką kolegų santykių vystymuisi, o tuo pačiu – ir komandos bei organizacijos gebėjimui siekti užsibrėžtų tikslų. Ypatingai tuo atveju, kai organizacija dirba […]