fbpx
  • Spalio nemokami komunikacijos mokymai
    Registracija į nemokamus spalio mokymus ir seminarus
    Kaip ir planavau, rudenį pradėjau nuo mokymų – tiek kaip dalyvė, tiek kaip jų organizatorė. Kasdien permąstau mentorystės mokymuose gautas įžvalgas, lyderystės bei istorijų pasakojimo pamokas ir jaučiuosi įkvėpta kiek padidinti mentorystės santykio […]
  • Nemokami komunikacijos mokymai rugsėjį 2023
    DI komunikacijoje ir nemokami rugsėjo mokymai
    Atėjus rudeniui, komunikacijos ir rinkodaros vandenynas vis dar šėlsta nuo dirbtinio intelekto (DI) sukeltų bangų. Kasdien komunikacininkų naujienų portaluose bei tinklaraščiuose nagrinėjamas vis kitas DI poveikio mūsų […]
  • Komunikacijos strategija
    Išorinės komunikacijos strategijos struktūra
    Komunikacijos strategija – tai planas, kuris padeda organizacijai pasiekti tikslų ir palaikyti santykius su savo auditorija. Komunikacijos strategija turi būti kryptinga, nuosekli, suderinta su organizacijos vertybėmis ir tikslais. Strategijas […]
  • Darbuotojų įsitraukimas
    Nepopuliarus požiūris: ar darbuotojai gali būti įsitraukę savaip?
    Stebėdama pastaraisiais metais vis intensyvėjusias darbuotojų įtraukties skatinimo tendencijas, susimąstau, kad su laiku didesnę dalį žmonių tai pradės dusinti. Ši tendencija tikrai yra paremta vadybos patirtimi, jog didesnis darbuotojų įsitraukimas […]
  • Darbas nuotoliu
    Darni vadovų nuotoliu komunikacija: leidinys ir testas
    Darbo rinkos tyrimai rodo, kad daug organizacijų ir po karantino liks dirbti bent iš dalies nuotoliu, mišriai. O vadovavimas nuotoliu labai greitai ir aiškiai išryškina bet kokias lyderystės kompetencijų spragas, tad neretam vadovui praverstų […]
  • Komandinis darbas
    Vadovų nuotoliu komunikacija: žinių strategija ir informacinė sistema
    Veiksmų, uždavinių planavimas vadyboje yra visada svarbus, o dirbant nuotoliu, jo reikšmė dar labiau išauga. Taip pat ir mūsų naudojamų darbo įrankių bei sistemų, kuriomis perduodame informaciją bei žinias. Kaip bus įgyvendama strategija ir […]
  • Darbuotojų kompetencijos
    Vadovų nuotoliu komunikacija: darbuotojų kompetencijos ir jų plėtra
    Darbuotojų kompetencijos ir jų plėtra – dar vienas reikšmingas veiksnys sklandžiam žinių valdymui organizacijoje. Talentų ugdymas paprastai yra organizacijos žmogiškųjų išteklių strategijos dalis, tačiau ir čia vadovai turi svarbų vaidmenį. […]
  • Darbuotojų bendradarbiavimas
    Vadovų nuotoliu komunikacija: organizacijos žinios ir bendra tapatybė
    Organizacijos žinios ir bendra tapatybė, žinių įsisavinimo galimybės – tai reikšminga grupė žinių valdymo veiksnių modelyje (Gonzales, R. V. D., Martins, M. F., 2013). Vadovų komunikacija čia turi svarbų vaidmenį. Pirmajame vadovų nuotoliu […]
  • Žinių vadyba
    Vadovų nuotoliu komunikacija: proaktyvumas ir sistema
    Daugeliui organizacijų pradėjus dirbti nuotoliu arba mišriai, tapo svarbūs du aspektai. Pirma, kiek proaktyvūs yra darbuotojai siekiant, kad visi „sėdėtų toje pačioje valtyje“, tai yra, kad visi turėtų bendrą vieningą informaciją ir užduotis atliktų […]

Turite klausimų, norite pasitarti ar sužinoti daugiau?

Būkite užtikrinti: darni komunikacija pasiekiama lengvai!

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos