-
2023-09-25
Kaip ir planavau, rudenį pradėjau nuo mokymų – tiek kaip dalyvė, tiek kaip jų organizatorė. Kasdien permąstau mentorystės mokymuose gautas įžvalgas, lyderystės bei istorijų pasakojimo pamokas ir jaučiuosi įkvėpta kiek padidinti mentorystės santykio […]
-
2023-09-03
Atėjus rudeniui, komunikacijos ir rinkodaros vandenynas vis dar šėlsta nuo dirbtinio intelekto (DI) sukeltų bangų. Kasdien komunikacininkų naujienų portaluose bei tinklaraščiuose nagrinėjamas vis kitas DI poveikio mūsų […]
-
2023-06-19
Komunikacijos strategija – tai planas, kuris padeda organizacijai pasiekti tikslų ir palaikyti santykius su savo auditorija. Komunikacijos strategija turi būti kryptinga, nuosekli, suderinta su organizacijos vertybėmis ir tikslais. Strategijas […]
-
2023-02-05
Stebėdama pastaraisiais metais vis intensyvėjusias darbuotojų įtraukties skatinimo tendencijas, susimąstau, kad su laiku didesnę dalį žmonių tai pradės dusinti. Ši tendencija tikrai yra paremta vadybos patirtimi, jog didesnis darbuotojų įsitraukimas […]
-
2022-12-22
Darbo rinkos tyrimai rodo, kad daug organizacijų ir po karantino liks dirbti bent iš dalies nuotoliu, mišriai. O vadovavimas nuotoliu labai greitai ir aiškiai išryškina bet kokias lyderystės kompetencijų spragas, tad neretam vadovui praverstų […]
-
2022-06-18
Veiksmų, uždavinių planavimas vadyboje yra visada svarbus, o dirbant nuotoliu, jo reikšmė dar labiau išauga. Taip pat ir mūsų naudojamų darbo įrankių bei sistemų, kuriomis perduodame informaciją bei žinias. Kaip bus įgyvendama strategija ir […]
-
2022-02-08
Darbuotojų kompetencijos ir jų plėtra – dar vienas reikšmingas veiksnys sklandžiam žinių valdymui organizacijoje. Talentų ugdymas paprastai yra organizacijos žmogiškųjų išteklių strategijos dalis, tačiau ir čia vadovai turi svarbų vaidmenį. […]
-
2021-11-06
Organizacijos žinios ir bendra tapatybė, žinių įsisavinimo galimybės – tai reikšminga grupė žinių valdymo veiksnių modelyje (Gonzales, R. V. D., Martins, M. F., 2013). Vadovų komunikacija čia turi svarbų vaidmenį. Pirmajame vadovų nuotoliu […]
-
2021-05-25
Daugeliui organizacijų pradėjus dirbti nuotoliu arba mišriai, tapo svarbūs du aspektai. Pirma, kiek proaktyvūs yra darbuotojai siekiant, kad visi „sėdėtų toje pačioje valtyje“, tai yra, kad visi turėtų bendrą vieningą informaciją ir užduotis atliktų […]