Aprašymas
Šie mokymai skirti tiems, kas nori ne spėlioti, o aiškiai suprasti, kaip veikia išorinė komunikacija – nuo strategijos iki kasdienės veiklos. Jei tau tenka ar artimiausiu metu teks kurti žinutes, formuoti įvaizdį, planuoti veiksmus ir priimti sprendimus – šis kursas kaip tik tau. Nesvarbu, ar esi specialistas, stiprinantis savo kompetencijas, ar vadovas, kuriam svarbu suprasti, kaip turi veikti komunikacija komandoje ar visoje organizacijoje. Tai ne kasdien besikaitaliojančios tendencijos ir mados. Tai fundamentalios žinios, kurios yra vertingos dabar ir bus vertingos ateityje.
Ką mokėsi po šio kurso:
- Mokėsi rengti išorinės komunikacijos strategijas ir jas įgyvendinti,
- Gebėsi pasirinkti efektyvias išorinės komunikacijos priemones,
- Žinosi, kaip formuoti auditorijas, kurti marketingo personas,
- Išmoksi apsibrėžti prekės ženklo archetipą, komunikacijos toną,
- Žinosi, kaip kurti šūkius, formuluoti prekės ženklo pažadą,
- Išmoksi megzti ir valdyti ryšius su žiniasklaida,
- Ir daugybę kitų dalykų.
Ką gauni – kurso sudėtis:
- Temų: 13
- Bendra video įrašų trukmė: 10,5 val.
- Papildoma medžiaga: > 30 vnt. (strategijos struktūra, audito pavyzdys, SSGG analizės pavyzdys, auditorijos tyrimo klausimynas, tikslų formulavimo metodikos, klientų kelionės komunikacija, komunikacijos kampanijos pavyzdys, istorijų ir kalbų rašymo gairės, redakcijų darbo specifika ir daug kitų) + skaidrės + savarankiški darbai
- Dovana: PDF leidinys Efektyvi komunikacija optimizuojant biudžetą.
- 1 val. trukmės konsultacija Tau aktualiais klausimais: komunikacijos specialisto karjeros planavimas, LinkedIn paskyros profesionalus pasirengimas ir efektyvus išnaudojimas ir pan.
- Sertifikatų išdavimas: išduodami.
- Seminaro peržiūros terminas: neribojamas.
- Kilusius klausimus galėsi užduoti specialiame forume.
Kursą veda: komunikacijos strategė, „Darni komunikacija“ vadovė Rūta Grigolytė.
Gali paklausyti kurso ištraukos:
Rūtos išorinės komunikacijos mokymų dalyviai sako:
seminaro dalyvė
Ačiū, Rūta, tikrai informatyvu ir paveiku, pritaikysime žinias praktikoje.
Alma
mokymų dalyvvė
Aiškiai ir išsamiai pateikta informacija, kurią galima panaudoti bet kurioje įmonėje.
Palmira
mokymų dalyvė
Dėkui už mokymus, prisiminiau ir sužinojau daug svarbių dalykų, kuriuos pamiršdavome daryti arba nedarydavome, suversdami tai laiko trūkumui. Ačiū.
Odeta
mokymų dalyvė
Nuoširdžiai dėkoju už naudingas paskaitas, įrašus ir skirtą laiką. Dar kartą peržiūrėti, perklausyti bus tikrai vertinga.
Vita
Mažos, bet svarbios detalės:
Gausi prisijungimus prie mokymų platformos aplinkos, kurioje galėsi mokytis Tau patogiu laiku bei tempu, ir jungtis tiek iš kompiuterio, tiek iš mobilaus telefono.
Jeigu reikalinga sąskaita-faktūra, parašyk apie tai info@darnikomunikacija.lt
Jeigu mokėsi dalimis, po pirmojo apmokėjimo gausi prieigą prie pusės kurso. Atsiųsime laišką susitarti dėl antrojo mokėjimo termino.
Šis kursas yra ir bendruose išorinės ir vidinės Komunikacijos specialistų mokymuose. Jeigu pirkai šiuos mokymus, kurso žinias jau gavai. Jeigu esi pas mus pirkęs seminarus Organizacijos ryšiai su žiniasklaida arba Išorinės komunikacijos auditas, prieš perkant šį kursą parašyk el. paštu info@darnikomunikacija.lt, ir Tau bus suteikta speciali nuolaida.
Aktualūs gyvi arba nuotoliniai mokymai organizacijoms, įmonėms, komandoms, specialistams? Tavo paslauga čia.
Kurso temos ir kompetencijos, kurias įgysi, detaliai:
- Įvadas. Komunikacijos esmė, priemonės, kanalai. Komunikacijos ir rinkodaros skirtumai. Specialisto kompetencijos. Darbo etika. Specialistų asociacijos.
- Išorinės komunikacijos strategijos struktūra. Strategijos svarba, dedamosios, rengimo etapai ir strategijos rengimo komanda.
- Komunikacijos auditas. Organizacijos identiteto įvertinimas. Svetainės techninė, SEO būklės analizė. Socialinių tinklų komunikacijos įvertinimas. Komunikacijos su tikslinėmis auditorijomis, klientais situacijos fiksavimas. Turimų auditorijų duomenys. Paieškos internete rezultatų vertinimas. Konkurencinių pasiūlymų tyrimas. Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė. Išvadų rengimas.
- Organizacijos ir komunikacijos strategijų sąsaja. Prekės ženklo archetipas ir komunikacijos tonas. Auditorijų formavimas ir marketingo personų kūrimas.
- Organizacijos vertybės, misija, vizija ir prekės ženklo istorijos kūrimas. Organizacijos paslaugos, pažadai, siūlomos vertės ir naudos bei jų panaudojimas komunikacijoje. Paslaugų, prekių pristatymas. Vizualinio identiteto kūrimas.
- Strateginės komunikacijos kryptys, komunikacijos misija ir vizija, tikslai, uždaviniai, rodiklių nustatymas, kanalų parinkimas.
- Komunikacijos šūkiai, temos, sąvokos ir raktažodžiai. Komunikacija su klientais.
- Komunikacijos išėjimų kalendorius ir biudžeto formavimas. Komunikacijos strategijos įgyvendinimo darbai, procesai ir komanda. Komunikacijos krizių valdymas ir krizių komunikacija.
- Komunikacijos kampanijų planavimas ir vykdymas, sklaidos didinimas.
- Skirtingų komunikacijos tekstų žanrų ypatumai ir jų rengimas.
- Ryšiai su žiniasklaida. Žurnalistų darbo specifika ir ryšių su žurnalistais mezgimas. Efektyvus informacijos teikimas žiniasklaidai. Streso valdymas per interviu.
- Komunikacijos skirtingais socialinių medijų kanalais pagrindai, jų specifika, skirtumai ir tolesnio gilinimosi gairės.
- Naudingi įrankiai komunikacijoje, dirbtinio intelekto panaudojimas.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.