Komunikacijos specialistų mokymai + konsultacija

Original price was: 799,00 €.Current price is: 479,40 €.

Šie mokymai skirti tiems, kas nori tvirtų, ilgalaikių komunikacijos žinių – ne apie trumpalaikes madas, o apie tai, kaip iš tikrųjų veikia išorinė ir vidinė komunikacija organizacijose. Jei dirbi arba ketini dirbti su komunikacija, esi vadovas ar HR specialistas, kuriam svarbu suprasti, kaip kuriamas aiškumas, įsitraukimas ir pasitikėjimas – šie mokymai tau.

Aprašymas

Šie mokymai skirti tiems, kas nori tvirtų, ilgalaikių komunikacijos žinių – ne apie trumpalaikes madas, o apie tai, kaip iš tikrųjų veikia išorinė ir vidinė komunikacija organizacijose. Jei dirbi arba ketini dirbti su komunikacija, esi vadovas ar HR specialistas, kuriam svarbu suprasti, kaip kuriamas aiškumas, įsitraukimas ir pasitikėjimas – šie mokymai tau. Tai pagrindai, kurie išlieka svarbūs nepaisant įrankių ar tendencijų kaitos. Žinios, kurios bus vertingos ne tik šiandien, bet ir ateityje.  

 

Ką mokėsi po šio kurso:

  • Gebėsi analizuoti esamos vidinės ir išorinės komunikacijos būklę,
  • Mokėsi rengti ir įgyvendinti vidinės ir išorinės komunikacijos strategijas,
  • Žinosi, kaip formuoti komunikacijos auditorijas, kurti marketingo personas,
  • Išmoksi apsibrėžti prekės ženklo archetipą, komunikacijos toną,
  • Žinosi, kaip kurti šūkius, formuluoti prekės ženklo pažadą,
  • Išmoksi megzti ir valdyti ryšius su žiniasklaida,
  • Žinosi, kaip pasirinkti efektyvias komunikacijos priemones ir kurti žinutes, kurios tikrai veikia,
  • Perprasi, kas svarbu vykdant vidines apklausas,
  • Išmoksi teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį,
  • Mokėsi formuoti vadovų komunikaciją,
  • Žinosi, kaip komunikuoti vykstant pokyčiams ar krizėms,
  • Ir daug kitų dalykų.

 

Ką gauni – kurso sudėtis:

  • Paskaitų skaičius: 20 + skaidrės.
  • Bendra įrašų trukmė: 15 val.
  • Papildoma medžiaga: > 40 vnt. (strategijos struktūra, audito pavyzdys, SSGG analizės pavyzdys, auditorijos tyrimo klausimynas, tikslų formulavimo metodikos, klientų kelionės komunikacija, istorijų ir kalbų rašymo gairės, redakcijų darbo specifika, vadovų klausimynas, pokyčių komunikacijos gairės ir daug kitų) + skaidrės + savarankiški darbai.
  • Dovana: PDF leidinys Efektyvi komunikacija optimizuojant biudžetą.
  • 1 val. trukmės konsultacija Tau aktualiais klausimais: komunikacijos specialisto karjeros planavimas, LinkedIn paskyros profesionalus pasirengimas ir efektyvus išnaudojimas ir pan.
  • Sertifikatų išdavimas: išduodami.
  • Kurso peržiūros terminas: neribojamas.
  • Kilusius klausimus galėsi užduoti specialiame forume.

 

Mokymus veda: komunikacijos konsultantė, „Darni komunikacija“ vadovė Rūta Grigolytė-Linkevičienė.  

 

Komunikacijos mokymų lektorė  

Rūtos mokymų dalyviai sako:

 

Lygių galimybių plėtros centro ekspertė

 

Buvo svarbu susipažinti su vidine žiniasklaidos virtuve, suprasti, kuo gyvena žurnalistai.

 

Margarita Jankauskaitė

 
 
 

mokymų dalyvis

 

Labai ačiū už prasmingus ir naudingus mokymus, labai patiko, lauksiu kitų mokymų.

 

Renatas

 
 
 

mokymų dalyvė

 

Nuoširdžiai dėkoju už naudingas paskaitas, įrašus ir skirtą laiką. Dar kartą peržiūrėti, perklausyti bus tikrai vertinga.

 

Vita

 
 
 

mokymų dalyvė

 

Teigiamai vertinu informacijos pateikimą, žinių naudingumą, aiškumą. Ypač patiko mokymų vedimas.

 

Kristina

 

 

Original price was: 799,00 €.Current price is: 479,40 €.Į krepšelį

 

Mažos, bet svarbios detalės:

Gausi prisijungimus prie mokymų platformos aplinkos, kurioje galėsi mokytis Tau patogiu laiku bei tempu, ir jungtis tiek iš kompiuterio, tiek iš mobilaus telefono.  

 

SVARBU: jeigu esi pas mus pirkęs seminarus Organizacijos ryšiai su visuomene arba Išorinės komunikacijos strategijos struktūra, parašyk mums ir suteiksime nuolaidą.  

 

Jeigu reikalinga sąskaita-faktūra, parašyk apie tai info@darnikomunikacija.lt  

 

Jeigu mokėsi dalimis, po pirmojo apmokėjimo gausi prieigą prie pusės kurso. Atsiųsime laišką susitarti dėl antrojo mokėjimo termino.  

 

Gali peržiūrėti įvadą į kursą:

 

 

 

Kurso temos ir kompetencijos, kurias įgysi, detaliai:

Išorinė komunikacija

  1. Įvadas. Komunikacijos esmė, priemonės, kanalai. Komunikacijos ir rinkodaros skirtumai. Specialisto kompetencijos. Darbo etika. Specialistų asociacijos.
  2. Išorinės komunikacijos strategijos struktūra. Strategijos svarba, dedamosios, rengimo etapai ir strategijos rengimo komanda.
  3. Komunikacijos auditas. Organizacijos identiteto įvertinimas. Svetainės techninė, SEO būklės analizė. Socialinių tinklų komunikacijos įvertinimas. Komunikacijos su tikslinėmis auditorijomis, klientais situacijos fiksavimas. Turimų auditorijų duomenys. Paieškos internete rezultatų vertinimas. Konkurencinių pasiūlymų tyrimas. Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė. Išvadų rengimas.
  4. Organizacijos ir komunikacijos strategijų sąsaja. Prekės ženklo archetipas ir komunikacijos tonas. Auditorijų formavimas ir marketingo personų kūrimas.
  5. Organizacijos vertybės, misija, vizija ir prekės ženklo istorijos kūrimas. Organizacijos paslaugos, pažadai, siūlomos vertės ir naudos bei jų panaudojimas komunikacijoje. Paslaugų, prekių pristatymas. Vizualinio identiteto kūrimas.
  6. Strateginės komunikacijos kryptys, komunikacijos misija ir vizija, tikslai, uždaviniai, rodiklių nustatymas, kanalų parinkimas.
  7. Komunikacijos šūkiai, temos, sąvokos ir raktažodžiai. Komunikacija su klientais.
  8. Komunikacijos išėjimų kalendorius ir biudžeto formavimas. Komunikacijos strategijos įgyvendinimo darbai, procesai ir komanda. Komunikacijos krizių valdymas ir krizių komunikacija.
  9. Skirtingų komunikacijos tekstų žanrų ypatumai ir jų rengimas.
  10. Ryšiai su žiniasklaida. Žurnalistų darbo specifika ir ryšių su žurnalistais mezgimas. Efektyvus informacijos teikimas žiniasklaidai. Streso valdymas per interviu.
  11. Komunikacijos skirtingais socialinių medijų kanalais pagrindai, jų specifika, skirtumai ir tolesnio gilinimosi gairės.
  12. Naudingi įrankiai komunikacijoje, dirbtinio intelekto panaudojimas.

Vidinė komunikacija

  1. Įvadas. Kas yra ir kas nėra vidinė komunikacija. Jos funkcijos, strateginė vieta ir svarba organizacijai.
  2. Vidinės komunikacijos strategija. Strategijos sandara, rengimo etapai, reikalinga komanda.
  3. Vidinės komunikacijos vertinimas ir tyrimai. Vidinės komunikacijos vertinimas ir darbas su jo rezultatais. Auditorijos ir darbuotojų portretai. Komunikacija darbuotojų kelionės etapuose. Vidinės komunikacijos tikslai, rodikliai, uždaviniai, kanalai, priemonės uždaviniams įgyvendinti.
  4. Vadovų komunikacija. Grįžtamojo ryšio teikimas. Efektyvių susirinkimų praktikos.
  5. Darbuotojų įtraukimas į vidinės komunikacijos vystymą. Darbuotojų ambasadorystė. LinkedIn ambasadorystė.
  6. Efektyvus informacijos teikimas. Komunikacijos kiekis. Elektroninių laiškų rašymas. Intraneto turinys. Galimos temos. Žinučių formavimas.
  7. Efektyvi vidinė komunikacija dirbant nuotoliu. Dirbant nuotoliu svarbūs veiksniai. Profesinės izoliacijos sindromas. Darbuotojų kompetencijos. Technologijos ir saugumas. Darbuotojų saugumo jausmas naudojantis technologijomis.
  8. Pokyčio komunikacija. Krizių valdymas vidinės komunikacijos priemonėmis.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Komunikacijos specialistų mokymai + konsultacija”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Norite stiprinti savo komunikaciją?
Susisiekite su manimi ir rasime Jums tinkamiausią sprendimą.

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos

-40%