fbpx

Komunikacijos specialistų mokymai

479,00 

Mokymai skirti parengti išorinės ir vidinės komunikacijos specialistą, kuris įgytų svarbiausias profesines kompetencijas. Mokymus baigęs specialistas gebės analizuoti esamos komunikacijos būklę, rengti ir įgyvendinti komunikacijos strategijas. Mokymus veda komunikacijos konsultantė, „Darni komunikacija“ vadovė Rūta Grigolytė-Linkevičienė.   Baigus kursą, suteikiamas mokymų baigimo pažymėjimas.   Paskaitų apimtis – 20 temų. Prie kiekvienos temos pridedamos demonstruotos skaidrės. Prie…

Aprašymas

Mokymai skirti parengti išorinės ir vidinės komunikacijos specialistą, kuris įgytų svarbiausias profesines kompetencijas. Mokymus baigęs specialistas gebės analizuoti esamos komunikacijos būklę, rengti ir įgyvendinti komunikacijos strategijas. Mokymus veda komunikacijos konsultantė, „Darni komunikacija“ vadovė Rūta Grigolytė-Linkevičienė.

 

Baigus kursą, suteikiamas mokymų baigimo pažymėjimas.

 

Paskaitų apimtis – 20 temų. Prie kiekvienos temos pridedamos demonstruotos skaidrės. Prie kai kurių temų pridedama ir papildoma praktinė medžiaga, savarankiškų darbų pasiūlymai.

 

Nuo 2025.02.24 kurso kaina bus 799 Eur.

Kurso detalės:

Paskaitų skaičius: 20.

Bendra įrašų trukmė: 15 val.

Pridedamos papildomos medžiagos dokumentų skaičius: 38.

Temų su pridedamais savarankiškais darbais skaičius: 10.

Sertifikatų išdavimas: išduodami.

Kurso peržiūros terminas: neribojamas.

 

Galite peržiūrėti įvadą į kursą:

 

 

Kursą sudarančios temos:

Išorinė komunikacija

  1. Įvadas. Komunikacijos esmė, priemonės, kanalai. Komunikacijos ir rinkodaros skirtumai. Specialisto kompetencijos. Darbo etika. Specialistų asociacijos.
  2. Išorinės komunikacijos strategijos struktūra. Strategijos svarba, dedamosios, rengimo etapai ir strategijos rengimo komanda.
  3. Komunikacijos auditas. Organizacijos identiteto įvertinimas. Svetainės techninė, SEO būklės analizė. Socialinių tinklų komunikacijos įvertinimas. Komunikacijos su tikslinėmis auditorijomis, klientais situacijos fiksavimas. Turimų auditorijų duomenys. Paieškos internete rezultatų vertinimas. Konkurencinių pasiūlymų tyrimas. Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė. Išvadų rengimas.
  4. Organizacijos ir komunikacijos strategijų sąsaja. Prekės ženklo archetipas ir komunikacijos tonas. Auditorijų formavimas ir marketingo personų kūrimas.
  5. Organizacijos vertybės, misija, vizija ir prekės ženklo istorijos kūrimas. Organizacijos paslaugos, pažadai, siūlomos vertės ir naudos bei jų panaudojimas komunikacijoje. Paslaugų, prekių pristatymas. Vizualinio identiteto kūrimas.
  6. Strateginės komunikacijos kryptys, komunikacijos misija ir vizija, tikslai, uždaviniai, rodiklių nustatymas, kanalų parinkimas.
  7. Komunikacijos šūkiai, temos, sąvokos ir raktažodžiai. Komunikacija su klientais.
  8. Komunikacijos išėjimų kalendorius ir biudžeto formavimas. Komunikacijos strategijos įgyvendinimo darbai, procesai ir komanda. Komunikacijos krizių valdymas ir krizių komunikacija.
  9. Skirtingų komunikacijos tekstų žanrų ypatumai ir jų rengimas.
  10. Ryšiai su žiniasklaida. Žurnalistų darbo specifika ir ryšių su žurnalistais mezgimas. Efektyvus informacijos teikimas žiniasklaidai. Streso valdymas per interviu.
  11. Komunikacijos skirtingais socialinių medijų kanalais pagrindai, jų specifika, skirtumai ir tolesnio gilinimosi gairės.
  12. Naudingi įrankiai komunikacijoje, dirbtinio intelekto panaudojimas.

Vidinė komunikacija

  1. Įvadas. Kas yra ir kas nėra vidinė komunikacija. Jos funkcijos, strateginė vieta ir svarba organizacijai.
  2. Vidinės komunikacijos strategija. Strategijos sandara, rengimo etapai, reikalinga komanda.
  3. Vidinės komunikacijos vertinimas ir tyrimai. Vidinės komunikacijos vertinimas ir darbas su jo rezultatais. Auditorijos ir darbuotojų portretai. Komunikacijos darbuotojų kelionės etapuose. Vidinės komunikacijos tikslai, rodikliai, uždaviniai, kanalai, priemonės uždaviniams įgyvendinti.
  4. Vadovų komunikacija. Grįžtamojo ryšio teikimas. Efektyvių susirinkimų praktikos.
  5. Darbuotojų įtraukimas į vidinės komunikacijos vystymą. Darbuotojų ambasadorystė. LinkedIn ambasadorystė.
  6. Efektyvus informacijos teikimas. Komunikacijos kiekis. Elektroninių laiškų rašymas. Intraneto turinys. Galimos temos. Žinučių formavimas.
  7. Efektyvi vidinė komunikacija dirbant nuotoliu. Dirbant nuotoliu svarbūs veiksniai. Profesinės izoliacijos sindromas. Darbuotojų kompetencijos. Technologijos ir saugumas. Darbuotojų saugumo jausmas naudojantis technologijomis.
  8. Pokyčio komunikacija. Krizių valdymas vidinės komunikacijos priemonėmis.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.

Turite klausimų, norite pasitarti

ar sužinoti daugiau?

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos