fbpx

Informacijos teikimas žiniasklaidai III: tyrimo pristatymas

Informacijos teikimas žiniasklaidai

Ankstesniuose įrašuose aptariau, kaip teikti aktualijų komentarus ir ekspertinius komentarus, kad žurnalistai panaudotų mūsų siūlomą informaciją ir jos efektas būtų kiek įmanoma pozityvesnis. Šį kartą papasakosiu, kaip teikti informaciją apie atiktus tyrimus.

Jeigu įmonė atliko tyrimą ar apklausą, labai palanku jos rezultatais pasidalyti su žiniasklaida. Paprastai, jeigu ši informacija yra tinkamai paruošta, ji publikuojama.

Tokie pristatymai turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • Tyrimo, apklausos rezultatai turi būti pateikti rišliu, kokybišku tekstu;
  • Įžanginėje teksto dalyje reikia pristatyti atlikto tyrimo ar apklausos tikslą ir esminę išvadą;
  • Interpretuojant rezultatus neturi būti per daug manipuliuojama ir rašoma per daug reklaminiu stiliumi, reikia stengtis kiek įmanoma išlaikyti objektyvumą;
  • Turi būti nurodytas apklausos ar tyrimo užsakovas, atlikėjas ir atlikimo metodika;
  • Taip pat naudinga nurodyti tyrimo ar apklausos naudą – kaip jos duomenis galima panaudoti sprendžiant tam tikras problemas ir pan.

Artimiausiu laiku naujuose įrašuose pasakosiu apie kitus žiniasklaidai teikiamos informacijos formatus.

Individualiais efektyvaus bendravimo su žiniasklaida patarimais mielai pasidalyčiau privačioje konsultacijoje arba mokymuose.

Rūta Grigolytė-Linkevičienė, komunikacijos konsultantė

Turite klausimų, norite pasitarti ar sužinoti daugiau?

Būkite užtikrinti: darni komunikacija pasiekiama lengvai!

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos