Aprašymas
Šis kursas skirtas tau, jei nori gilintis į vidinę komunikaciją – pradėti šią sritį nuo tvirtų pagrindų ar struktūruoti savo jau kaupiamą patirtį. Jis ypač naudingas, jei dirbi su komunikacija, komandomis, organizacijų kultūra, personalu ar vadovavimu – nes vidinė komunikacija yra ne tik apie žinutes, bet ir apie tai, kaip žmonės jaučiasi, supranta ir veikia. Tai – ne greitai besikeičiančios mados, o stabilios, ilgam reikalingos žinios, kurios padeda kurti pasitikėjimą, aiškumą ir įsitraukimą.
Ką mokėsi po šio kurso:
- Mokėsi rengti vidinės komunikacijos strategijas ir jas įgyvendinti,
- Žinosi, kaip pasirinkti efektyvias vidinės komunikacijos priemones ir kurti žinutes, kurios tikrai veikia,
- Perprasi, kas svarbu vykdant vidines apklausas,
- Išmoksi teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį,
- Mokėsi formuoti vadovų komunikaciją,
- Žinosi, kaip komunikuoti vykstant pokyčiams ar krizėms.
Ką gauni – kurso sudėtis:
- Temų: 8
- Bendra įrašų trukmė: 5,5 val.
- Papildoma medžiaga: strategijos struktūra, SSGG analizės pavyzdys, naujoko atmintinės struktūros pavyzdys, vadovų savirefleksijos klausimynas, pokyčių etapai ir komunikacija, ADKAR klausimynas, naudų ir trūkumų aptarimo pavyzdys + skaidrės.
- 1 val. trukmės konsultacija Tau aktualiais klausimais: komunikacijos specialisto karjeros planavimas, LinkedIn paskyros profesionalus pasirengimas ir efektyvus išnaudojimas ir pan.
- Sertifikatų išdavimas: išduodami.
- Kurso peržiūros terminas: neribojamas.
- Kilusius klausimus galėsi užduoti specialiame forume.
Kursą veda: komunikacijos konsultantė, „Darni komunikacija“ vadovė Rūta Grigolytė-Linkevičienė.
Rūtos vidinės komunikacijos mokymų dalyviai sako:
įmonės personalo vadovė
Buvo labai įdomu. Man labai aktuali ši tema, buvo smagu pasitvirtinti, kad judame teisinga linkme. Dabar jau matau gaires, kur toliau turėčiau gilintis ir kaip formuoti strategiją. Pasinaudosime žiniomis.
Alvita
grafikos dizainerė
AČIŪ JUMS už profesionalią paskaitą. Taip kruopščiai pateikta medžiaga, kad net nekyla jokių klausimų. WOW!
Inga
mokymų dalyvė
Teigiamai vertinu informacijos pateikimą, žinių naudingumą, aiškumą. Ypač patiko mokymų vedimas.
Kristina
mokymų dalyvis
Labai patiko, kad mokymai buvo nuoseklūs ir stipraus turinio. Buvo ir teorinis, strateginis pagrindas, ir praktinė dalis, patarimai, praktinės situacijos.
Mažos, bet svarbios detalės:
Gausi prisijungimus prie mokymų platformos aplinkos, kurioje galėsi mokytis Tau patogiu laiku bei tempu, ir jungtis tiek iš kompiuterio, tiek iš mobilaus telefono.
Jeigu reikalinga sąskaita-faktūra, parašyk apie tai info@darnikomunikacija.lt
Jeigu mokėsi dalimis, po pirmojo apmokėjimo gausi prieigą prie pusės kurso. Atsiųsime laišką susitarti dėl antrojo mokėjimo termino.
SVARBU: šis kursas yra Komunikacijos specialistų mokymų dalis. Jeigu pirkai šį kursą, reikiamas žinias jau įgijai. Jeigu pas mus esi pirkęs seminarą Vidinės komunikacijos strategijos struktūra, prieš perkant mokymus parašyk mums el. paštu ir suteiksime Tau specialią nuolaidą.
Aktualūs gyvi arba nuotoliniai mokymai organizacijoms, įmonėms, komandoms, specialistams? Tavo paslauga čia.
Kurso temos ir kompetencijos, kurias įgysite, detaliai:
- Įvadas. Kas yra ir kas nėra vidinė komunikacija. Jos funkcijos, strateginė vieta ir svarba organizacijai.
- Vidinės komunikacijos strategija. Strategijos sandara, rengimo etapai, reikalinga komanda.
- Vidinės komunikacijos vertinimas ir tyrimai. Vidinės komunikacijos vertinimas ir darbas su jo rezultatais. Auditorijos ir darbuotojų portretai. Komunikacija darbuotojų kelionės etapuose. Vidinės komunikacijos tikslai, rodikliai, uždaviniai, kanalai, priemonės uždaviniams įgyvendinti.
- Vadovų komunikacija. Grįžtamojo ryšio teikimas. Efektyvių susirinkimų praktikos.
- Darbuotojų įtraukimas į vidinės komunikacijos vystymą. Darbuotojų ambasadorystė. LinkedIn ambasadorystė.
- Efektyvus informacijos teikimas. Komunikacijos kiekis. Elektroninių laiškų rašymas. Intraneto turinys. Galimos temos. Žinučių formavimas.
- Efektyvi vidinė komunikacija dirbant nuotoliu. Dirbant nuotoliu svarbūs veiksniai. Profesinės izoliacijos sindromas. Darbuotojų kompetencijos. Technologijos ir saugumas. Darbuotojų saugumo jausmas naudojantis technologijomis.
- Pokyčio komunikacija. Krizių valdymas vidinės komunikacijos priemonėmis.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.