Aprašymas
Mokymai skirti parengti išorinės ir vidinės komunikacijos specialistą, kuris įgytų svarbiausias profesines kompetencijas. Taip pat vadovams, HR žmonėms, kurie nori gerai išmanyti, kaip turi vykti komunikacijos procesai jų organizacijose. Baigę mokymus, gebėsite analizuoti esamos komunikacijos būklę, rengti ir įgyvendinti komunikacijos strategijas.
Tai ne kasdien besikaitaliojančios tendencijos ir mados. Tai fundamentalios žinios, kurios yra vertingos dabar ir bus vertingos ateityje.
- Paskaitų skaičius: 20 + skaidrės
- Bendra įrašų trukmė: 15 val.
- Papildoma medžiaga: > 40 vnt. (strategijos struktūra, audito pavyzdys, SSGG analizės pavyzdys, auditorijos tyrimo klausimynas, tikslų formulavimo metodikos, klientų kelionės komunikacija, istorijų ir kalbų rašymo gairės, redakcijų darbo specifika, vadovų klausimynas, pokyčių komunikacijos gairės ir daug kitų) + skaidrės + savarankiški darbai
- Dovana: PDF leidinys Efektyvi komunikacija optimizuojant biudžetą.
- 1 val. trukmės konsultacija Jums aktualiais klausimais: komunikacijos specialisto karjeros planavimas, LinkedIn paskyros profesionalus pasirengimas ir efektyvus išnaudojimas ir pan.
- Sertifikatų išdavimas: išduodami.
- Kurso peržiūros terminas: neribojamas.
- Kilusius klausimus galėsite užduoti specialiame forume.
- Kursą veda: komunikacijos konsultantė, „Darni komunikacija“ vadovė Rūta Grigolytė-Linkevičienė.
Gausite prisijungimus prie mokymų platformos aplinkos, kurioje galėsite mokytis Jums patogiu laiku bei tempu, ir jungtis tiek iš kompiuterio, tiek iš mobilaus telefono.
SVARBU: jeigu esate pas mus pirkę seminarus Organizacijos ryšiai su visuomene arba Išorinės komunikacijos strategijos struktūra, parašykite mums ir suteiksime nuolaidą.
Jeigu Jums reikalinga sąskaita-faktūra, parašykite apie tai info@darnikomunikacija.lt
Jeigu mokėsite dalimis, po pirmojo apmokėjimo gausite prieigą prie pusės kurso. Atsiųsime laišką susitarti dėl antrojo mokėjimo termino.
Galite peržiūrėti įvadą į kursą:
Kursą sudarančios temos:
Išorinė komunikacija
- Įvadas. Komunikacijos esmė, priemonės, kanalai. Komunikacijos ir rinkodaros skirtumai. Specialisto kompetencijos. Darbo etika. Specialistų asociacijos.
- Išorinės komunikacijos strategijos struktūra. Strategijos svarba, dedamosios, rengimo etapai ir strategijos rengimo komanda.
- Komunikacijos auditas. Organizacijos identiteto įvertinimas. Svetainės techninė, SEO būklės analizė. Socialinių tinklų komunikacijos įvertinimas. Komunikacijos su tikslinėmis auditorijomis, klientais situacijos fiksavimas. Turimų auditorijų duomenys. Paieškos internete rezultatų vertinimas. Konkurencinių pasiūlymų tyrimas. Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė. Išvadų rengimas.
- Organizacijos ir komunikacijos strategijų sąsaja. Prekės ženklo archetipas ir komunikacijos tonas. Auditorijų formavimas ir marketingo personų kūrimas.
- Organizacijos vertybės, misija, vizija ir prekės ženklo istorijos kūrimas. Organizacijos paslaugos, pažadai, siūlomos vertės ir naudos bei jų panaudojimas komunikacijoje. Paslaugų, prekių pristatymas. Vizualinio identiteto kūrimas.
- Strateginės komunikacijos kryptys, komunikacijos misija ir vizija, tikslai, uždaviniai, rodiklių nustatymas, kanalų parinkimas.
- Komunikacijos šūkiai, temos, sąvokos ir raktažodžiai. Komunikacija su klientais.
- Komunikacijos išėjimų kalendorius ir biudžeto formavimas. Komunikacijos strategijos įgyvendinimo darbai, procesai ir komanda. Komunikacijos krizių valdymas ir krizių komunikacija.
- Skirtingų komunikacijos tekstų žanrų ypatumai ir jų rengimas.
- Ryšiai su žiniasklaida. Žurnalistų darbo specifika ir ryšių su žurnalistais mezgimas. Efektyvus informacijos teikimas žiniasklaidai. Streso valdymas per interviu.
- Komunikacijos skirtingais socialinių medijų kanalais pagrindai, jų specifika, skirtumai ir tolesnio gilinimosi gairės.
- Naudingi įrankiai komunikacijoje, dirbtinio intelekto panaudojimas.
Vidinė komunikacija
- Įvadas. Kas yra ir kas nėra vidinė komunikacija. Jos funkcijos, strateginė vieta ir svarba organizacijai.
- Vidinės komunikacijos strategija. Strategijos sandara, rengimo etapai, reikalinga komanda.
- Vidinės komunikacijos vertinimas ir tyrimai. Vidinės komunikacijos vertinimas ir darbas su jo rezultatais. Auditorijos ir darbuotojų portretai. Komunikacija darbuotojų kelionės etapuose. Vidinės komunikacijos tikslai, rodikliai, uždaviniai, kanalai, priemonės uždaviniams įgyvendinti.
- Vadovų komunikacija. Grįžtamojo ryšio teikimas. Efektyvių susirinkimų praktikos.
- Darbuotojų įtraukimas į vidinės komunikacijos vystymą. Darbuotojų ambasadorystė. LinkedIn ambasadorystė.
- Efektyvus informacijos teikimas. Komunikacijos kiekis. Elektroninių laiškų rašymas. Intraneto turinys. Galimos temos. Žinučių formavimas.
- Efektyvi vidinė komunikacija dirbant nuotoliu. Dirbant nuotoliu svarbūs veiksniai. Profesinės izoliacijos sindromas. Darbuotojų kompetencijos. Technologijos ir saugumas. Darbuotojų saugumo jausmas naudojantis technologijomis.
- Pokyčio komunikacija. Krizių valdymas vidinės komunikacijos priemonėmis.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.