fbpx

Komunikacijos strategijos parengimas: kas ką darys?

Komunikacijos strategija

Vienas iš svarbiausių komunikacijos strategijos rengimo etapų (tiesa, nesvarbių etapų jame ir nėra) yra apsibrėžimas, kas už ką gali būti atsakingas ją įgyvendinant.

Prieš imantis komunikacijos planavimo, būtina turėti atsakymus į tokius klausimus:

  1. Kokį biudžetą galime skirti komunikacijos strategijos arba koncepcijos (gairių) parengimui?
  2. Kokį kasmėnesinį biudžetą galime skirti komunikacijos ir reklamos priemonėms?
  3. Kokie yra komunikacijos tikslai?
  4. Kokius veiksmus įgyvendintų kokie išoriniai partneriai?

Tik pagal tai komunikacijos ekspertai gali siūlyti tam tikrus pirminius sprendimus, kurie atitiktų Jūsų galimybes ir poreikius.

Efektyvus atsakomybių paskirstymas – labai svarbus elementas norint sklandaus darbo ir gerų rezultatų. Taigi siekiant atsakyti į ketvirtąjį klausimą, labai svarbu išsigryninti, kokias kompetencijas kuri šalis gali pasiūlyti: kokių komunikacijos kompetencijų yra organizacijoje, o kokių reikės iš išorės partnerių.

Galite pasinaudoti modeliu, kuriame apibrėžiu savo kompetencijas, ir pritaikyti pagal savo poreikius, skirstant turimas / trūkstamas ir reikiamas / nebūtinas kompetencijas:

Komunikacijos ir rinkodaros kompetencijų modelis
Komunikacijos ir rinkodaros kompetencijų modelis. Rūta Grigolytė-Linkevičienė.

Šį modelį galima papildyti ir daugiau reikiamų elementų. Toks kompetencijų išgryninimas padės lengviau svarstyti, kiek resursų reikėtų kokiai priemonei įgyvendinti, į kurias verta investuoti, o kokių gal ir nesvarstyti einant į kitus strategijos rengimo etapus. Verta išklausyti specialisto nuomonės, kuo skiriasi tam tikros komunikacijos ir rinkodaros priemonės, kokios yra rizikos norint atiduoti viską arba daugelį priemonių į vienas rankas, ir kaip turėtų būti derinami procesai, kai šios priemonės patikimos skirtingiems partneriams.

Norite apie komunikacijos strategijos rengimą sužinoti daugiau? Susisiekime dėl mokymų arba konsultacijos!

Rūta Grigolytė-Linkevičienė, komunikacijos konsultantė

Turite klausimų, norite pasitarti

ar sužinoti daugiau?

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos