fbpx

Komunikacijos specialistų mokymai

Mokymai skirti parengti išorinės ir vidinės komunikacijos specialistą, kuris įgytų svarbiausias profesines kompetencijas. Mokymus baigęs specialistas gebės analizuoti esamos komunikacijos būklę, rengti ir įgyvendinti komunikacijos strategijas.

Mokymus veda: komunikacijos konsultantė, „Darni komunikacija“ vadovė Rūta Grigolytė-Linkevičienė.

Kurso užsiėmimų dažnumas: 2 k. / sav. individualiai sutartu laiku darbo valandomis.

Vieno užsiėmimo trukmė: 1-1,5 val.

Kurso trukmė: preliminariai 2,5-3 mėn. Ligos ar kitais svarbiais atvejais, dėl užsiėmimų laiko perkėlimo tariamasi individualiai.

Užsiėmimų forma: mokymai vyksta nuotoliu (internetu). Užsiėmimai individualūs, į juos neprijungiami kiti dalyviai. Mokymų procese skiriamos ir užduotys individualiam darbui.

Kurso kaina: 20 užsiėmimų ciklas – 1600 Eur (1 užsiėmimas – 80 Eur). Mokėjimas atliekamas kartą per mėnesį, mėnesio gale, už faktinį jau turėtų tą mėnesį užsiėmimų skaičių. Jeigu konsultacijas būtų pageidaujama nutraukti anksčiau, mokama tik už jau faktiškai įvykusius užsiėmimus.

Kursą sudarančių užsiėmimų temos

Išorinė komunikacija

  1. Įvadas. Komunikacijos esmė, priemonės, kanalai. Komunikacijos ir rinkodaros skirtumai. Specialisto kompetencijos. Darbo etika. Specialistų asociacijos.
  2. Komunikacijos strategijos struktūra. Išorinės komunikacijos strategijos svarba, dedamosios, rengimo etapai ir strategijos rengimo komanda.
  3. Komunikacijos auditas. Organizacijos identiteto įvertinimas. Svetainės techninė, SEO būklės analizė. Socialinių tinklų komunikacijos įvertinimas. Komunikacijos su tikslinėmis auditorijomis, klientais situacijos fiksavimas. Turimų auditorijų duomenys. Paieškos internete rezultatų vertinimas. Konkurencinių pasiūlymų tyrimas. Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė. Išvadų rengimas.
  4. Organizacijos ir komunikacijos strategijų sąsaja. Prekės ženklo archetipas ir komunikacijos tonas. Auditorijų formavimas ir marketingo personų kūrimas.
  5. Vertybių, misijos, vizijos pritaikymas komunikacijoje. Organizacijos paslaugos, pažadai, siūlomos vertės ir naudos bei jų panaudojimas komunikacijoje. Vizualinio identiteto kūrimas. Paslaugų, prekių pristatymas.
  6. Strateginės komunikacijos kryptys, komunikacijos misija ir vizija, tikslai, uždaviniai, rodiklių nustatymas, kanalų parinkimas.
  7. Komunikacijos šūkiai, temos, sąvokos ir raktažodžiai. Komunikacija su klientais.
  8. Komunikacijos išėjimų kalendorius ir biudžeto formavimas. Komunikacijos strategijos įgyvendinimo darbai, procesai ir komanda.
  9. Komunikacijos krizių valdymas ir krizių komunikacija. Naudingi įrankiai komunikacijoje, dirbtinio intelekto panaudojimas.
  10. Komunikacijos skirtingais socialinių medijų kanalais pagrindai, jų specifika, skirtumai ir tolesnio gilinimosi gairės.
  11. Skirtingų komunikacijos tekstų žanrų ypatumai ir jų rengimas.
  12. Ryšiai su žiniasklaida. Žurnalistų darbo specifika ir ryšių su žurnalistais mezgimas. Efektyvus informacijos teikimas žiniasklaidai. Streso valdymas per interviu.

Vidinė komunikacija

  1. Įvadas. Kas yra ir kas nėra vidinė komunikacija. Jos funkcijos, strateginė vieta ir svarba organizacijai.
  2. Vidinės komunikacijos vertinimas ir tyrimai.
  3. Vidinės komunikacijos strategija. Strategijos sandara, rengimo etapai, reikalinga komanda.
  4. Vidinės komunikacijos auditorijų formavimas, kanalų parinkimas.
  5. Vidinės komunikacijos misija, vizija, tikslai, rodikliai, uždaviniai, priemonės uždaviniams įgyvendinti.
  6. Vidinės komunikacijos vystymas turint nedidelį biudžetą; darbuotojų įtraukimas į vidinės komunikacijos vystymą.
  7. Vidinės komunikacijos specifika organizacijai dirbant nuotoliu arba mišriai.
  8. Vadovų komunikacija. Specifika, uždaviniai, naudingos priemonės.

Jeigu norite susitarti dėl mokymų arba turite papildomų klausimų, parašykite!

Užklausa
Susipažinau su svetainės Privatumo politika

Turite klausimų, norite pasitarti

ar sužinoti daugiau?

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos