Žiniasklaidai labai naudinga pateikti jūsų organizacijos ar savo paties kontaktus (telefono numerius, elektroninio pašto adresus) bei nurodyti, kokiais klausimais, kokiose srityse galima iš jūsų tikėtis ekspertinių komentarų. Šiame sąraše taip pat galima nurodyti darbo valandas, kuriomis galima tikėtis operatyvaus atsakymo. Pateikite šiuos kontaktus toms žiniasklaidos priemonėms ir žurnalistams bei redaktoriams, su kuriais planuojate bendradarbiauti.
Tai padidina tikimybę, kad prireikus komentaro tam tikra tema, žurnalistas paskambins jūsų įmonės atstovui ar jums, nes turės kontaktus lengvai prieinamus pašte ar telefone. Žurnalistams dažnai tenka ieškoti naujų ekspertų, nes kai kurie būna cituojami jau pernelyg dažnai. Tai gera proga organizacijai padidinti savo žinomumą.
Atnaujinkite kontaktų sąrašą ir jį persiųskite iš naujo, jeigu organizacijoje įvyko darbuotojų kaita.
Individualiais efektyvaus bendravimo su žiniasklaida patarimais mielai pasidalyčiau privačioje konsultacijoje arba mokymuose.
Rūta Grigolytė-Linkevičienė, komunikacijos konsultantė