Atėjus rudeniui, komunikacijos ir rinkodaros vandenynas vis dar šėlsta nuo dirbtinio intelekto (DI) sukeltų bangų. Kasdien komunikacininkų naujienų portaluose bei tinklaraščiuose nagrinėjamas vis kitas DI poveikio mūsų profesijai aspektas.
Tai šiek tiek primena paties interneto staigios plėtros laikus prieš kelioliką metų, kai dar darbavausi žiniasklaidoje. Žurnalistų darbas visada buvo atsakingas, įtemptas ir gausus. Tačiau nykstant popierinei žiniasklaidai, žurnalistams teko nori / nenori persikraustyti į portalus, o jau tuomet laikus laikraščių ir žurnalų redakcijose prisiminėme vos ne kaip atostogas. Interneto plėtra drastiškai pakeitė žurnalistų, redaktorių, spaudos fotografų darbus bei kasdienybę.
DI įrankiai taip pat paveiks komunikacininkų profesijas. Tačiau darbų tikrai neatims. Tik pakeis juos.
Turėsime būti labai budrūs dėl naudojamų DI įrankių kuriamų produktų kokybės, galimo plagiato, autorių teisių, DI kuriamo turinio galimo poveikio SEO bei kitiems rinkodaroje svarbiems rodikliams. Imsimės kitokių, naujų uždavinių, tikriausiai dar daugiau jų, ir kaskart turėsime vis geriau išmanyti IT.
Tuo pačiu išliks tie patys komunikacijos srities pamatai: misija, darbo principai, vertybės, struktūros, sistemos, pati esmė, kuri nekinta.
Mokymais noriu detaliau supažindinti jus tokiais dalykais komunikacijoje, kurie yra fundamentalūs, tuo pačiu ir papasakojant apie nuolat kintančią komunikacijos pusę, naujausius atsirandančius įrankius.
Rugsėjo mokymų temos
Rugsėjį kviečiu pabendrauti dviem temomis: organizacijos ryšiai su žiniasklaida ir vidinės komunikacijos strategijos rengimas.
Organizacijos ryšių su žiniasklaida mokymuose 09. 19 ir 20 d. kalbėsimės apie:
- žiniasklaidos priemonių darbo specifiką;
– principus, pagal kuriuos redakcijos atsirenka informaciją;
– kaip užmegzti ryšius su žurnalistais;
– kaip, kada ir kokią informaciją teikti žiniasklaidai;
– kaip rašyti pranešimus spaudai ir kitus tekstus, kurie turėtų daugiau galimybių būti publikuoti;
– dėl kokių dažniausiai daromų klaidų tekstai nebūna pulikuojami, ir kaip jų išvengti.
Vidinės komunikacijos strategijos rengimo mokymuose 09. 26 ir 28 d. nagrinėsime:
– kas yra ir kas nėra vidinė komunikacija, kokia yra jos reikšmė organizacijoje;
– kokia komanda reikalinga, norint parengti gerą vidinės komunikacijos strategiją;
– vidinės komunikacijos struktūra ir rengimo etapai;
– kokie komunikacijos elementai, priemonės būtinos, o kokios dažnai būna perteklinės;
– rizikos faktorių numatymas;
– nemokami arba nedaug kainuojantys vidinės komunikacijos įrankiai bei kaip jų ieškoti;
– darbuotojų įtraukimas į vidinės komunikacijos vystymą, ambasadorystė.
Kviečiu registruotis į nemokamus rugsėjo mokymus per nuorodas žemiau – dar yra po kelias vietas. Su užsiregistravusiais susisieksiu asmeniškai el. paštu.
Domina kitos komunikacijos temos?
Spalį dar turėsime nemokamus mokymus ir seminarus Išorės komunikacijos strategijos rengimo, Darnaus darbo nuotoliu ir Žinių vadybos organizacijoje temomis – sekite naujienas.
O jeigu norite konsultacijos, mokymų arba seminaro Jums arba Jūsų komandai – pasišnekėkime ar susirašykime.
Su malonumu pasidalysiu žiniomis, kaip organizuoti lengvai valdomą komunikaciją.