Ar verta komunikuoti socialiniuose tinkluose? Galbūt užtenka kartkartėmis brūkštelėti paslaugas ar prekes reklamuojančių įrašų ir „uždėti reklamą“?
Komunikacija socialiniuose tinkluose užkrauna nemenką darbo krūvį, tad neretam kyla tokie klausimai.
Dažniausiai atsakymai vis tik yra tokie: „verta“ į pirmąjį klausimą ir „neužtenka“ į antrąjį.
Organizacijoms ir prekių ženklams svarbu būti aktyviems socialiniuose tinkluose, nes tai – puikus būdas kurti stiprų ryšį su savo auditorija. Kai tai daroma profesionaliai ir autentiškai, ši komunikacija padeda formuoti įvaizdį bei ekspercinę reputaciją. Vien reklaminiai įrašai tokio įvaizdžio, auditorijos pasitikėjimo niekada nekurs.
Štai keletas komunikavimo socialiniuose tinkluose naudų:
- Auditorijos įsitraukimas: socialiniai tinklai suteikia unikalią galimybę tiesiogiai bendrauti su tiksline auditorija. Kur daugiau galima taip greitai gauti tiesioginį grįžtamąjį ryšį, stebėti auditorijos elgseną? Per socialinius tinklus galime ne tik dalytis svarbia informacija, bet ir burti klientus į bendruomenes, gauti atsiliepimų, vertinimų, nesudėtingai stebėti, kas jiems aktualu.
- Pozityvaus įvaizdžio formavimas: sklandžiai valdoma komunikacija socialiniuose tinkluose padeda formuoti teigiamą įmonės ar prekės ženklo įvaizdį, kurti artimesnį santykį su klientais, didinti jų lojalumą.
- Ekspertinės reputacijos stiprinimas: dalijimasis profesionaliu turiniu leidžia didinti savo, kaip tam tikros srities specialisto, žinomumą. Pateikdami auditorijai naudingą informaciją, patarimus, pristatydami rinkos tendencijas galime siekti ekspertinės lyderystės.
- Pasiekiamos auditorijos didinimas: socialiniai tinklai suteikia galimybę ne tik patogiai segmentuoti norimą pasiekti auditoriją, bet ir ją labai išplėsti. Skirtingus tinklus naršo tūkstančiai potencialių klientų. Mums tik reikia mokėti juos pasiekti ir tinkamai į juos kreiptis.
- Paslaugų pardavimų skatinimas: profesionalus turinys gali skatinti ir tiesioginius pirkimus. Nuolaidos, specialios akcijos ar tiesiog tinkamai, „skaniai“ pristatytos paslaugos gali įkvėpti pirkimui.
Tad komunikacija socialiniuose tinkluose yra svarbi strateginė priemonė siekiant įvairių verslo tikslų. Ir dažnai tai – ne tik tiesioginiai pardavimai, bet ir lojalių klientų auginimas, auditorijos pasitikėjimo didinimas ir ekspertinio įvaizdžio kūrimas.