fbpx

Asmens duomenų apauga komunikacijoje

BDAR komunikacijoje

Asmens duomenų apsaugos nepaisymas verslui gali kainuoti stingdančiai brangiai. Ir tai neretai liečia rinkodarą, taip pat – ir komunikaciją.

Prieš kelis mėnesius dalyvavau super naudingame Lietuvos Marketingo Asociacija (LiMA) seminare, kuriame buvo dėstomi naujausi su asmens duomenų teise rinkodaroje susiję aspektai. Klaidžioji BDAR tema, naujausios gairės, praktika ir naudingi pavyzdžiai, kuriose srityse tų pažeidimų galima pridaryti.

Dabar noriu su Jumis pasidalyti keliomis įžvalgomis iš to, ką matau realybėje.

O matau, jog žmonės gali daryti pažeidimus to visai nenorėdami ir nežinodami, kad juos daro.

Kas liečia svetainės kūrimą, slapukus, privatumo politiką, įvairiausius niuansus, susijusius su kontaktų formomis ir pan., nedidelių verslų savininkai arba individualiai prekės ženklus vystantys žmonės gali nežinoti, kad kažką privalo dėl to padaryti papildomai, arba kad būtų geriau, jeigu padarytų. Nebūtinai apie tai įspėja ir viską reikiamai paruošia ir svetainių kūrėjai. Nebūtinai įspėja ir rinkodaristai. Nes ir jie ne visi išmano šią sritį, kuri yra su kaupu pilna informacijos! Ar privalo, ar neprivalo išmanyti – tai profesinių diskusijų tema, arba tiesiog profesinio lygio pasirinkimo klausimas. O atsakomybė vis tiek tenka verslo savininkui.

Tad patarimas būtų toks: jeigu turite svetainę, ir nežinote, ar joje turi, ar neturi būti Privatumo politika, ar joje figūruoja toks mistinis dalykas, kaip slapukai, jeigu vykdote bet kokios formos tiesioginę rinkodarą (laiškai, apklausos), naudojate kontaktines formas ir pan. – pasitarkite su specialistais. Taip, teisininkų konsultacijos kainuoja, tačiau ar žinote, kiek kainuoja asmens duomenų teisės pažeidimai? Iki 20 mln. eurų…

Taigi realybėje kartais susiduriu, jog žmonės tiesiog mano, kad svetainėje iššokantys perspėjimai apie naudojamus slapukus, kvietimai susipažinti su svetainės Privatumo politika yra perteklinis, svetainės lankytojus varginantis dalykas. Dalis jų nenori, kad jų svetainėje būtų šie moduliai ir apkrautų puslapį.

Tai nėra perteklinis dalykas, skirtas tik dideliems verslams. Žinios kainuoja, bet jos ir atsiperka.

Turite klausimų, norite pasitarti

ar sužinoti daugiau?

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos