Mokymai ir seminarai, kurie suteiks reikalingo pasitikėjimo ir žinių išorinės arba vidinės komunikacijos strategijos parengimui.
Komunikacijos strategija padeda pažvelgti į organizacijos bendravimą viduje ir išorėje tarsi iš toliau, pamatyti, kaip lengviau ir su mažesnėmis išlaidomis pasiekti organizacijos tikslų. Komunikacijos strategija turi būti gyva, nuolat atnaujinama pagal besikeičiančią aplinkos ir įmonės situaciją.
Seminaras apie išorinės komunikacijos strategiją apima tokias temas:
- Kas yra komunikacija, ir kokios yra jos sąsajos su rinkodara;
- Kokie tikslai ir lūkesčiai keliami komunikacijai;
- Kokia galima išorinės komunikacijos struktūra ir rengimo etapai;
- Kaip numatyti galimas rizikas;
- Kaip vystyti išorinę komunikaciją turint nedidelį biudžetą (esant poreikiui);
- Kaip rasti nemokamų arba nedaug kainuojančių komunikacijos įrankių, įgalinančių daugybę darbų atlikti patiems;
- Kokius dirbtinio intelekto įrankius galime pasitelkti komunikacijoje, kokie jų privalumai ir rizika.
Išorinės komunikacijos strategijos rengimo mokymai papildomai apima:
- Jūsų organizacijos išorinės komunikacijos situacijos apžvalgą, pirminį vertinimą: kaip šiuo metu vykdoma išorinė Jūsų organizacijos komunikacija, kas padaryta ir kokių rezultatų pasiekta iki šiol;
- Detalesnį ir gilesnį potemių aptarimą, atsižvelgiant į Jūsų organizacijos situaciją: strategijos rengimo etapai, galimi naudoti įrankiai bei priemonės;
- Galimybę pasitelkiant naujas teorines žinias imtis praktinių strategijos rengimo užduočių.
Seminaras apie vidinės komunikacijos strategiją apima tokias temas:
- Kas yra ir kas nėra vidinė komunikacija, kokia yra jos reikšmė organizacijoje;
- Kokia komanda reikalinga parengti gerą vidinės komunikacijos strategiją;
- Vidinės komunikacijos struktūra ir rengimo etapai;
- Kokie komunikacijos elementai, priemonės būtinos, o kokios dažnai būna perteklinės;
- Kaip numatyti galimas rizikas;
- Kaip vystyti vidinę komunikaciją turint nedidelį biudžetą (esant poreikiui);
- Kaip rasti nemokamų arba nedaug kainuojančių vidinės komunikacijos įrankių;
- Kaip įtraukti darbuotojus į vidinės komunikacijos vystymą, skatinti ambasadorystę;
- Kokia yra vidinės komunikacijos specifika organizacijai dirbant nuotoliu arba mišriai (esant poreikiui).
Vidinės komunikacijos strategijos rengimo mokymai papildomai apima:
- Jūsų organizacijos vidinės komunikacijos situacijos apžvalgą, pirminį vertinimą;
- Aptarimą, kokia galėtų būti Jums tinkamiausia vidinės komunikacijos samprata, apibrėžianti jos funkcijas;
- Detalesnį ir gilesnį potemių aptarimą, atsižvelgiant į Jūsų organizacijos situaciją: strategijos rengimo etapai, galimi naudoti įrankiai bei priemonės;
- Galimybę pasitelkiant naujas teorines žinias imtis praktinių strategijos rengimo užduočių.
Galutinė trukmė ir seminaro arba mokymų struktūra priklausys nuo Jūsų poreikių.
Prieš ruošdama medžiagą, kruopščiai gilinuosi į užsakovo poreikius, lūkesčius, derinu temas ir potemes. Tai darau užduodama įvairius klausimus, pateikdama klausimus renginio organizatoriams ir, jeigu situacija tinkama – dalyviams.
Dėl to mokymus ir seminarus geriausia pradėti planuoti likus bent mėnesiui iki renginio, geriausia – du mėnesius.
Seminarai ir mokymai galimi tiek kolektyvams, tiek individualūs.
Seminaruose akcentuojami esminiai temą atskleidžiantys aspektai.
Individualaus seminaro kaina 150 Eur.
Organizacijoms kaina nuo 450 Eur.
Mokymuose į temą neriame giliau, analizuojame Jūsų situacijas ir modeliuojame geriausius sprendimus.
Individualių mokymų kaina 300 Eur.
Organizacijoms kaina nuo 650 iki 1000+ Eur.
Jeigu turite papildomų klausimų arba norite pasitarti, lauksiu Jūsų žinios!