fbpx

Mokymai, seminarai: komunikacijos strategijos rengimas

Mokymai ir seminarai, kurie suteiks reikalingo pasitikėjimo ir žinių išorinės arba vidinės komunikacijos strategijos parengimui.

Komunikacijos strategija padeda pažvelgti į organizacijos bendravimą viduje ir išorėje tarsi iš toliau, pamatyti, kaip lengviau ir su mažesnėmis išlaidomis pasiekti organizacijos tikslų. Komunikacijos strategija turi būti gyva, nuolat atnaujinama pagal besikeičiančią aplinkos ir įmonės situaciją.

Seminaras apie išorinės komunikacijos strategiją apima tokias temas:

  • Kas yra komunikacija, ir kokios yra jos sąsajos su rinkodara;
  • Kokie tikslai ir lūkesčiai keliami komunikacijai;
  • Kokia galima išorinės komunikacijos struktūra ir rengimo etapai;
  • Kaip numatyti galimas rizikas;
  • Kaip vystyti išorinę komunikaciją turint nedidelį biudžetą (esant poreikiui);
  • Kaip rasti nemokamų arba nedaug kainuojančių komunikacijos įrankių, įgalinančių daugybę darbų atlikti patiems;
  • Kokius dirbtinio intelekto įrankius galime pasitelkti komunikacijoje, kokie jų privalumai ir rizika.

Išorinės komunikacijos strategijos rengimo mokymai papildomai apima:

  • Jūsų organizacijos išorinės komunikacijos situacijos apžvalgą, pirminį vertinimą: kaip šiuo metu vykdoma išorinė Jūsų organizacijos komunikacija, kas padaryta ir kokių rezultatų pasiekta iki šiol;
  • Detalesnį ir gilesnį potemių aptarimą, atsižvelgiant į Jūsų organizacijos situaciją: strategijos rengimo etapai, galimi naudoti įrankiai bei priemonės;
  • Galimybę pasitelkiant naujas teorines žinias imtis praktinių strategijos rengimo užduočių.

Seminaras apie vidinės komunikacijos strategiją apima tokias temas:

  • Kas yra ir kas nėra vidinė komunikacija, kokia yra jos reikšmė organizacijoje;
  • Kokia komanda reikalinga parengti gerą vidinės komunikacijos strategiją;
  • Vidinės komunikacijos struktūra ir rengimo etapai;
  • Kokie komunikacijos elementai, priemonės būtinos, o kokios dažnai būna perteklinės;
  • Kaip numatyti galimas rizikas;
  • Kaip vystyti vidinę komunikaciją turint nedidelį biudžetą (esant poreikiui);
  • Kaip rasti nemokamų arba nedaug kainuojančių vidinės komunikacijos įrankių;
  • Kaip įtraukti darbuotojus į vidinės komunikacijos vystymą, skatinti ambasadorystę;
  • Kokia yra vidinės komunikacijos specifika organizacijai dirbant nuotoliu arba mišriai (esant poreikiui).

Vidinės komunikacijos strategijos rengimo mokymai papildomai apima:

  • Jūsų organizacijos vidinės komunikacijos situacijos apžvalgą, pirminį vertinimą;
  • Aptarimą, kokia galėtų būti Jums tinkamiausia vidinės komunikacijos samprata, apibrėžianti jos funkcijas;
  • Detalesnį ir gilesnį potemių aptarimą, atsižvelgiant į Jūsų organizacijos situaciją: strategijos rengimo etapai, galimi naudoti įrankiai bei priemonės;
  • Galimybę pasitelkiant naujas teorines žinias imtis praktinių strategijos rengimo užduočių.
Kaip organizuojami mokymai ir seminarai?

Galutinė trukmė ir seminaro arba mokymų struktūra priklausys nuo Jūsų poreikių.

Prieš ruošdama medžiagą, kruopščiai gilinuosi į užsakovo poreikius, lūkesčius, derinu temas ir potemes. Tai darau užduodama įvairius klausimus, pateikdama klausimus renginio organizatoriams ir, jeigu situacija tinkama – dalyviams.

Dėl to mokymus ir seminarus geriausia pradėti planuoti likus bent mėnesiui iki renginio, geriausia – du mėnesius.

Kam skirti mokymai ir seminarai?

Seminarai ir mokymai galimi tiek kolektyvams, tiek individualūs.

Kokia seminarų Komunikacijos strategijos rengimas kaina?

Seminaruose akcentuojami esminiai temą atskleidžiantys aspektai.

Individualaus seminaro kaina 150 Eur.

Organizacijoms kaina nuo 450 Eur.

Kokia mokymų Komunikacijos strategijos rengimas kaina?

Mokymuose į temą neriame giliau, analizuojame Jūsų situacijas ir modeliuojame geriausius sprendimus.

Individualių mokymų kaina 300 Eur.

Organizacijoms kaina nuo 650 iki 1000+ Eur.

Jeigu turite papildomų klausimų arba norite pasitarti, lauksiu Jūsų žinios!

Vidkom LNMMB

Mokymų apie vidinę komunikaciją dalyvis

Labai patiko, kad mokymai buvo nuoseklūs ir stipraus turinio. Buvo ir teorinis, strateginis pagrindas, ir praktinė dalis, patarimai, praktinės situacijos.
Vidkom LNMMB

Mokymų apie vidinę komunikaciją dalyvis

Kursai patiko. Lektorė buvo aiški ir paprasta, o medžiaga naudinga. Gavau žinių apie komunikaciją laiškų rašyme ir padalinyje, kas šiuo metu praverčia praktikoje.
Vidkom LNMMB

Mokymų apie vidinę komunikaciją dalyvis

Šie mokymai man buvo labai naudingi. Ypatingai išskirčiau gautą informaciją apie tai, kaip „nuobodžius“ svarbius dokumentus paversti lengvai įsimenama, įdomia ir lengvai suprantama informacija skirtingiems įstaigos darbuotojams. Kaip užkirsti kelią nesusikalbėjimui su kolegomis. Kokie yra trikdžiai komunikacijoje tarp padalinių ir kas padėtų padaryti šią komunikaciją efektyvesnę. Ko imtis prieš pradedant rengti įstaigos vidinės komunikacijos strategiją.
Vidkom LNMMB

Mokymų apie vidinę komunikaciją dalyvis

Naudingas gautas teorinių žinių bagažas; buvo pateiktas aiškus struktūruotas problemų išgryninimas; taip pat sužinota apie įvairius problemų sprendimų būdus. Ypač naudinga yra pasikalbėti su skirtingų institucijų atstovais apie panašias problemas, bendras patirtis ir ieškoti visiems efektyvesnių būdų kaip komunikuoti viduje, kad darbas vyktų sklandžiau.
Vidkom LNMMB

Mokymų apie vidinę komunikaciją dalyvis

Atkreipė dėmesį į vidinės komunikacijos naudą, supažindino su būdais, kaip ją tobulinti didelės organizacijos sąlygomis. Informacija pateikta aiškiai, koncentruota forma, atsakyta į dominančius klausimus, sudarytos sąlygos pasipraktikuoti.
Vidkom LNMMB

Mokymų apie vidinę komunikaciją dalyvis

Patiko mokymų tema, nes jis itin aktuali didelėje įstaigoje. Tikrai buvo vertingi mokymai, nors daug informacijos pravartu žinoti ir skyrių vadovams, kuriant teigiamą bendravimo aplinką, planuojant ir įgyvendinant veiklos strategiją ir įtraukiant darbuotojus ne tik į jų tiesiogines funkcijas, bet ir į įstaigos veiklas, gyvenimą.
Vidkom LNMMB

Mokymų apie vidinę komunikaciją dalyvis

Mokymus vertinu labai gerai. Jie buvo naudingi ir įkvepiantys, priminė, kaip kurti efektyvų bendradarbiavimą tarp komandos narių. Patiko mokymų medžiaga, lektorės kompetencija, pateikti praktiniai pavyzdžiai bei bendros diskusijos, kurios praplėtė požiūrį į kasdienes bendravimo situacijas.
1 Palmira Aiškiai ir išsamiai pateikta informacija

Mokymų dalyvė Palmira

Aiškiai ir išsamiai pateikta informacija, kurią galima panaudoti bet kurioje įmonėje.
2 Vita Nuoširdžiai dėkoju už naudingas paskaitas

Mokymų dalyvė Vita

Nuoširdžiai dėkoju už naudingas paskaitas, įrašus ir skirtą laiką. Dar kartą peržiūrėti, perklausyti bus tikrai vertinga.
3 Po mokymų kyla labai daug minčių

Mokymų dalyvė

Po mokymų kyla labai daug minčių. Įnešėte aiškumo, ir tikrai bus apie ką pamąstyti, kur paskaityti.
4 Kristina Teigiamai vertinu informacijos pateikimą

Mokymų dalyvė Kristina

Teigiamai vertinu informacijos pateikimą, žinių naudingumą, aiškumą. Ypač patiko mokymų vedimas.
5 Renatas Labai ačiū už prasmingus ir naudingus mokymus

Mokymų dalyvis Renatas

Labai ačiū už prasmingus ir naudingus mokymus, labai patiko, lauksiu kitų mokymų.
6 Odeta Dėkui už mokymus

Mokymų dalyvė Odeta

Dėkui už mokymus, prisiminiau ir sužinojau daug svarbių dalykų, kuriuos pamiršdavome daryti arba nedarydavome, suversdami tai laiko trūkumui. Ačiū.
7 Alvita Buvo labai įdomu

Mokymų dalyvė Alvita

Buvo labai įdomu. Man labai aktuali ši tema, buvo smagu pasitvirtinti, kad judame teisinga linkme. Dabar jau matau gaires, kur toliau turėčiau gilintis ir kaip formuoti strategiją. Pasinaudosime žiniomis.
8 Inga Informatyvu, tikslinga, išsamu

Mokymų dalyvė Inga, grafikos dizainerė

Informatyvu, tikslinga, išsamu.
9 Alma Ačiū, Rūta, tikrai informatyvu

Seminaro dalyvė Alma

Ačiū, Rūta, tikrai informatyvu ir paveiku, pritaikysime žinias praktikoje.
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Turite klausimų, norite pasitarti

ar sužinoti daugiau?

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos