Jūsų krepšelis kol kas tuščias.
Išorinės komunikacijos mokymai
Išmokite kurti aiškią ir veiksmingą išorinės komunikacijos strategiją, tikslingai planuoti komunikacijos kampanijas bei kasdienius darbus

Mokymai ir seminarai, kurie suteiks reikalingo pasitikėjimo ir žinių efektyviam išorinės komunikacijos planavimui ir valdymui.
Tikslingai planuojama ir valdoma komunikacija padeda efektyviau ir su mažesnėmis išlaidomis siekti organizacijos tikslų, prisitaikyti prie kintančios rinkos, auditorijos poreikių ir tendencijų.
Jeigu norite:
- sustiprinti savo ar komandos išorinės komunikacijos kompetencijas,
- įgyti žinių, kaip rengiamos ir įgyvendinamos komunikacijos strategijos,
- išsigryninti, kaip turėtų atrodyti Jūsų komunikacijos strategija,
- užčiuopti dabar vykdomos komunikacijos spragas ir rasti joms sprendimus,
šie mokymai yra skirti Jums!
Seminarai yra orientuoti į žinių pasirinkta tema perdavimą, juose akcentuojami esminiai temą atskleidžiantys aspektai. Galima išsigryninti vieną ar kelias aktualiausias seminaro potemes.
Mokymuose į temą neriame giliau, analizuojame Jūsų situacijas ir modeliuojame geriausius sprendimus.
Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir situacijos, mokymų programa gali būti labiau orientuota arba į žinių perdavimą, arba į praktikos formavimą ir eksperimentavimą, praktines užduotis, padedančias komandai aptarti reikiamus aspektus, dalytis patirtimi, ieškoti sprendimų ir geriau įsisavinti gaunamas žinias. Į mokymus galime įtraukti Jūsų komunikacijos pavyzdžius, pirminį komunikacijos vertinimą. Galima ir apjungti abu metodus.
Tiek prieš planuojamus mokymus, tiek prieš seminarą gilinuosi į Jūsų poreikius, prašau atsakyti į klausimus, kurie padeda parengti aktualiausią programos turinį.
Mokymų dalyviai sako:

Mokymų asmeninio prekės ženklo kounikacija dalyvė
Supratau, kad viskas prasideda nuo savęs pažinimo – kas aš esu, su kokiais žmonėmis noriu dirbti, kas man rezonuoja? Sužinojau, kaip svarbu išlaikyti nuoseklų komunikacijos toną, pasirinkti tinkamas spalvas ir šriftus. Taip pat buvo kalbėta apie konkurencinės aplinkos analizę. Paskaita padėjo sustiprinti pasitikėjimą tuo, ką darau, ir kartu atrasti naujų, naudingų įžvalgų.
Renata

Mokymų asmeninio prekės ženklo kounikacija dalyvė
Gavau labai daug naudingos ir išsamios informacijos apie tai, kaip kurti savo prekės ženklą. Jaučiuosi beveik gavusi išsamią individualią konsultaciją ir veiksmų planą – ką pažingsniui reikia daryti, norint sukurti sėkmingą komunikaciją apie savo verslą. Paskaita buvo labai išsami, detali, struktūruota ir vertinga.
Ieva

Mokymų asmeninio prekės ženklo kounikacija dalyvė
Asmeninės rinkodaros paskaitoje supratau, jog dulos darbas tai ne vien pagalba gimdyvei, bet ir prekinio ženklo kūrimas. Įsiminė tai, kad su auditorija reikia kalbėti jos kalba ir būti matomai, kaip autentiškai asmenybei, o ne tik logotipui. Išgirdau apie auditorijų tyrimus, vizualinį identitetą, tinkamiausius kanalus bei turinio planavimą. Šie įrankiai padės kurti aiškesnę komunikaciją socialiniuose tinkluose.
Lina

Mokymų asmeninio prekės ženklo kounikacija dalyvė
Labai įdomu buvo pamatyti, kaip stipriai psichologija susijusi su skirtingomis gyvenimo sritimis – net su verslu! Naudingas yra ir dėmesys, skirtas spalvų, šriftų, komunikacijos būdų, iliustracijų, maketų darymo galimybių aptarimui, konkurentų analizės galimybėms, tikslinės auditorijos atsirinkimo būdams, prekės ženklo vertės, istorijos, pažado aptarimas, komunikacijos strategijos, tikslų, uždavinių, rodiklių ir kanalų pasirinkimo galimybės. Ačiū, Rūta!
Miglė

Mokymų asmeninio prekės ženklo kounikacija dalyvė
Labai gera paskaita buvo, sužinojau marketinginius dalykus, kaip kurti socialinę media pagal archetipus, koks yra svarbus planas vystant savo brendą.
Guoda

Mokymų asmeninio prekės ženklo kounikacija dalyvė
Skeptiškai buvau nusiteikusi, nes tai mano specialybė ir darbas, kurį dirbau iki vaikų. Bet tuomet dar nebuvo taip įsibėgėję socialiniai tinklai. Tai atsinaujino žinios, man turint pagrindus, klausėsi labai lengvai ir viskas nusėdo giliai, o dėmesio ir jėgų nereikėjo tiek daug skirti.
Kristina

Išorinės komunikacijos seminaro dalyvė
Ačiū, Rūta, tikrai informatyvu ir paveiku, pritaikysime žinias praktikoje.
Alma

Išorinės komunikacijos mokymų dalyvė
Aiškiai ir išsamiai pateikta informacija, kurią galima panaudoti bet kurioje įmonėje.
Palmira

Išorinės komunikacijos mokymų dalyvė
Dėkui už mokymus, prisiminiau ir sužinojau daug svarbių dalykų, kuriuos pamiršdavome daryti arba nedarydavome, suversdami tai laiko trūkumui. Ačiū.
Odeta

Išorinės komunikacijos mokymų dalyvė
Nuoširdžiai dėkoju už naudingas paskaitas, įrašus ir skirtą laiką. Dar kartą peržiūrėti, perklausyti bus tikrai vertinga.
Vita
Galimos mokymų ir seminarų temos:
- Komunikacijos esmė ir jos sąsajos su rinkodara;
- Tikslai ir lūkesčiai, keliami komunikacijai;
- Išorinės komunikacijos strategijos svarba;
- Strategijos struktūra, dedamosios, rengimo eiga;
- Komunikacijos audito atlikimas;
- Prekės ženklo archetipai ir komunikacijos tonas;
- Auditorijų formavimas ir marketingo personų kūrimas;
- Prekės ženklo istorijos kūrimas;
- Prekės ženklo pažado, siūlomų verčių ir naudų formulavimas, jų panaudojimas komunikacijoje;
- Vizualinio identiteto kūrimas;
- Strateginės komunikacijos kryptys, komunikacijos misija ir vizija, tikslai, uždaviniai, rodiklių nustatymas, kanalų parinkimas;
- Komunikacijos šūkio kūrimas, temų, sąvokų ir raktažodžių parinkimas;
- Komunikacijos išėjimų kalendoriaus planavimas;
- Biudžeto formavimas;
- Komunikacijos strategijos įgyvendinimo darbai, procesai bei komanda;
- Kitos išorinės komunikacijos temos.
Dažnai užduodami klausimai
Galutinė trukmė ir seminaro arba mokymų struktūra priklausys nuo Jūsų poreikių. Prieš ruošdama medžiagą, kruopščiai gilinuosi į užsakovo poreikius, lūkesčius, esant poreikiui derinu programą. Tad mokymus ir seminarus gerai pradėti planuoti likus bent pusantro mėnesio iki renginio, dar geriau – prieš du mėnesius.
Seminarai ir mokymai galimi tiek kolektyvams, tiek individualūs:
– pradedantiems komunikacijos specialistams, keičiantiems karjerą žmonėms, norintiems sustiprinti savo kompetencijas tam tikroje srityje;
– organizacijų ir padalinių vadovams;
– komandoms ar žmonėms, kurie organizacijoje yra atsakingi už komunikacijos procesus ir nori juos efektyvinti;
– individualiai dirbantiems ar smulkaus verslo atstovams, kurie patys turi vystyti prekės ženklo komunikaciją.
Seminaro (2 val.) kaina 150 Eur, seminaras vyksta internetu.
Mokymų (4 val.) kaina 300 Eur, mokymai vyksta internetu.
Seminaro kaina nuo 450 Eur, priklausomai nuo seminaro trukmės, formos (gyvai, nuotoliu) ir dalyvių skaičiaus.
Mokymų kaina nuo 650 iki 2000+ Eur, priklausomai nuo mokymų trukmės, formos (gyvai, nuotoliu) ir dalyvių skaičiaus.
Jeigu turite papildomų klausimų arba norite užsakyti mokymus, seminarą, lauksiu Jūsų žinios el. paštu, telefonu arba užpildant užklausos formą:
Jums gali būti įdomu:
Išorinės komunikacijos mokymai + konsultacija
Vienkartinis mokestis, prieiga neribota. Pradėkite mokytis jau šiandien:
Išorinės komunikacijos strategijos struktūra
Vienkartinis mokestis, prieiga neribota. Pradėkite mokytis jau šiandien:
Išorinės komunikacijos auditas + aptarimas
Vienkartinis mokestis, prieiga neribota. Pradėkite mokytis jau šiandien:



