Komunikacijos auditas

Išsami komunikacijos analizė ir konkrečios rekomendacijos efektyvumui didinti

Jeigu norite keisti komunikacijos kryptį, argumentuotai pristatyti poreikį rengti naują komunikacijos strategiją ar dėl kitų priežasčių reikia įsivertinti esamos išorinės ar vidinės komunikacijos situaciją – galiu Jums padėti.

Atlikus Jūsų komunikacijos auditą, dar įvardijamą kaip komunikacijos analizė, gausite:

  • galimybę pažiūrėti į savo komunikaciją kaip į vieningą sistemą, apimančią skirtingus kanalus, ir vertinant ją kaip visumą,
  • dabartinės komunikacijos skirtingais kanalais situacijos vertinimą,
  • duomenimis grįstas rekomendacijas, kas ir kaip galėtų būti koreguojama geresniam komunikacijos tikslų pasiekimui,
  • išvadas, kokie reikiami darbai pokyčiams įgyvendinti.

Mano atliekami komunikacijos auditai išsiskiria visapusišku ir struktūrišku požiūriu: apjungiu žiniasklaidos, svetainės, socialinių tinklų, kitų komunikacijos kanalų, SEO, DI bei marketingo duomenis į vientisą analizę, padedančią pamatyti visą komunikacijos bei jos rezultatų vaizdą, o ne atskirus jo fragmentus.

Išorinės komunikacijos auditas

  • Prekės ženklo identiteto analizė
  • Komunikacijos žiniasklaidoje, paieškos internete rezultatų vertinimas (esant poreikiui atlikti išsamų reputacijos tyrimą, pasiūlomi patikimi partneriai)
  • Socialinių tinklų komunikacijos, auditorijų, reklamos kampanijų analizė
  • Svetainės techninė, SEO būklės analizė
  • Komunikacijos su klientais situacijos fiksavimas
  • Konkurencinių pasiūlymų apžvalga
  • Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė
  • Išvados: ką norime patobulinti po atliktos analizės?

Vidinės komunikacijos auditas

  • Komunikacijos stiliaus nustatymas
  • Esamų auditorijų išskyrimas
  • Naudojamų priemonių revizija
  • Turimų įrankių revizija
  • Statistikos ir rodiklių fiksavimas
  • Susijusių dokumentų analizė
  • Pagalba rengiant vadovų ir darbuotojų apklausas
  • Komunikacijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SWOT) analizė
  • Išvados: ką norime patobulinti, atlikti po atliktos analizės?

Dažnai užduodami klausimai

Kaip vykdomas komunikacijos auditas?

Pirmiausia surengiama sesija nuotoliu, kurios metu:

– Bendrais bruožais aptariama komunikacijos situacija;
– Aptariami svarbiausi Jūsų lūkesčiai, išgryninami poreikiai;
– Kartu suformuluojami bendradarbiavimo tikslai, eiga;
– Nustatoma, kokios reikėtų papildomos informacijos, kad būtų galima įgyvendinti Jūsų poreikius.

Vėliau dirbu individualiai, esant poreikiui prašydama suteikti informacijos ar atsakyti į klausimus.

Kokia yra komunikacijos audito trukmė ir kaina?

Audito apimtis pritaikoma pagal organizacijos dydį, vykdomos komunikacijos apimtis ir analizei pasirinktas sritis – nuo vienos dienos analizės iki kelių savaičių projekto.

Darbų įkainis 50 Eur/val. Investicija gali siekti nuo 300 iki 3000+ Eur.

Jums gali būti įdomu:

Visi produktai…

Norite stiprinti savo komunikaciją?
Susisiekite su manimi ir rasime Jums tinkamiausią sprendimą:

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos. Svetainė: Darni komunikacija