Įrašai

5 patarimai besiruošiantiems rašyti komercinius tekstus

Kai kam gali atrodyti, kad rašyti gali beveik bet kas, kas sako, jog turi įkvėpimo arba mokykloje jam gerai sekėsi lietuvių kalbos pamokose. Tačiau prie įkvėpimo ir daugmaž gero lietuvių kalbos išmanymo iš tiesų reikia daug darbo, kad tekstai būtų…

Organizacijos darbas nuotoliu: ką svarbu numatyti (V)

Karantino sąlygos švelnėja, tačiau daug darbuotojų ir organizacijų jau taip įprato dirbti nuotoliu, kad mintis grįžti į biurus jų visai nežavi. Tiesa, nuolatinis darbas nuotoliu reikalauja tam tikro pasiruošimo, ir būtent šiuos aspektus toliau aptarsiu naujoje straipsnių ciklo dalyje. Praeitose…

Organizacijos darbas nuotoliu: ką reikia numatyti (IV)

Darbas nuotoliu pasiteisina daugeliui organizacijų, kurios išbando tokią darbo formą. Vis dėlto be papildomų pastangų jokios didesnės organizacinės inovacijos neįmanomos – jų pritaikymui reikia pasiruošti. Praeitose straipsnių ciklo dalyse rašiau apie tai, kodėl apskritai kalbu šia tema, kokias organizacijas tai…

Organizacijos darbas nuotoliu: ką reikia numatyti (III)

Toliau tęsiu straipsnių ciklą, skirtą apžvelgti aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti organizacijoms, norinčioms sklandžiai pereiti į nuolatinį darbo nuotoliu režimą. Pirmojoje straipsnių ciklo dalyje pasakojau apie tai, kodėl apskritai kalbu šia tema, kokias organizacijas tai liečia, ir kokiais šaltiniais remiuosi.…

Organizacijos darbas nuotoliu: ką reikia numatyti (II)

Tęsiu straipsnių ciklą apie organizacijų pasirengimą pereiti į darbo nuotoliu režimą. Kodėl apie tai kalbu, kokias organizacijas tai liečia, ir kokiais šaltiniais remiuosi, rasite pirmojoje straipsnių ciklo dalyje. O dabar aptarkime pirmąsias sritis, kuriose organizacijoms kyla iššūkiai ir į kurias…

Organizacijos darbas nuotoliu: ką reikia numatyti (I)

Per karantiną daugeliui organizacijų teko išsibandyti darbą nuotoliu. Jos turėjo progą įsitikinti, kad tai veikia, ir dabar priima sprendimus organizuoti darbus gerokai lanksčiau ir pasibaigus COVID-19 pandemijos lemtiems apribojimams. Tam, kad šis pokytis būtų sklandus, reikia atsižvelgti į tam tikrus…

Bendravimas su žiniasklaida: kodėl svarbu išmanyti teisės aktus?

Norint kurti efektyvius ryšius su žiniasklaida, labai pravartu išmanyti su jos darbu susijusius teisės aktus bei kitus dokumentus, numatančius, kaip organizuojamas žiniasklaidos darbas ir kaip jis apibrėžiamas. Pasitaiko, kad žmonės piktinasi žiniasklaidos darbu, ir pačiame jų požiūryje jau yra užkoduotas…

Bendravimas su darbuotojais krizės metu. 24 patarimai

Ištikus krizei, darbuotojai gali būti ir stiprybės, ir sunkumų šaltinis. Šiame tekste įvardysiu svarbiausius principus, kuriais remdamiesi vidinės komunikacijos pagalba darbuotojus pasitelksime efektyviam krizės pasekmių valdymui. Darbuotojai šiuolaikinėje vadyboje ne veltui vadinami didžiausiu įmonių turtu ir jos ambasadoriais. Turime suprasti,…

Nesipuikuokime krizės akivaizdoje

Koronaviruso krizės akivaizdoje stebima daugybė reiškinių, kuriuos vėliau bus galima analizuoti įvairiais aspektais. Įdomūs dalykai vyksta ir komunikacijoje. Kai situacija normalizuosis, galbūt pateiksiu daugiau įžvalgų, tačiau dabar norėčiau palinkėti mums visiems vieno – kad nesipuikuotume krizės akivaizdoje. Komunikacijos prasme tai…

Patarimai, kaip efektyviai dirbti iš namų

Esu nemažai dirbusi vadinamojo „freelancerio“ ritmu, tad darbas iš namų visai neatrodo kaip iššūkis. Atvirkščiai - daugeliu atvejų taip dirbu daug efektyviau, nes lengviau įsitraukiu į darbą, dirbu nepertraukiamai, neblaškoma. Gebėjimas efektyviai dirbti iš namų priklauso ir nuo žmogaus asmeninių…