Informacijos teikimas žiniasklaidai. VII dalis: kontaktiniai duomenys

Žiniasklaidai labai naudinga pateikti jūsų organizacijos ar savo paties kontaktus (telefono numerius, elektroninio pašto adresus) bei nurodyti, kokiais klausimais, kokiose srityse galima iš jūsų tikėtis ekspertinių komentarų. Šiame sąraše taip pat galima nurodyti darbo valandas, kuriomis galima tikėtis operatyvaus atsakymo. Pateikite šiuos kontaktus toms žiniasklaidos priemonėms ir žurnalistams bei redaktoriams, su kuriais planuojate bendradarbiauti. 

Tai padidina tikimybę, kad prireikus komentaro tam tikra tema, žurnalistas paskambins jūsų įmonės atstovui ar jums, nes turės kontaktus lengvai prieinamus pašte ar telefone. Žurnalistams dažnai tenka ieškoti naujų ekspertų, nes kai kurie būna cituojami jau pernelyg dažnai. Tai gera proga organizacijai padidinti savo žinomumą.

Atnaujinkite kontaktų sąrašą ir jį persiųskite iš naujo, jeigu organizacijoje įvyko darbuotojų kaita. 

Rūta Grigolytė, prekės ženklo „Darni komunikacija“ valdytoja

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: