Informacijos teikimas žiniasklaidai. VI dalis: faktai, duomenys, analizės

Jeigu įmonė turi surinkusi įdomių, visuomenei naudingų ir svarbių faktų bei duomenų, naudinga jais pasidalyti su žiniasklaida. Tai žiniasklaidos priemonėms suteikia galimybę pačioms sugeneruoti joms aktualių ir įdomių temų ir jus pakalbinti kaip duomenų šaltinį ir ekspertą.

Faktai ir duomenys turėtų būti pristatomi laikantis tokių principų:

  • Atskiri faktai ir duomenys turi būti pateikti objektyviai, nesistengiant jų „pritempti“ prie norimo konteksto. Leiskite žurnalistams patiems ieškoti sąsajų;
  • Tokiu atveju galima prirašyti atskirą ekspertinį komentarą, interpretuojantį faktus ir duomenis arba prognozuojantį jų poveikį ir pan.;
  • Jeigu faktai ir duomenys pateikiami pranešimo forma, tekstas turi atitikti pranešimo visus spaudai ir atliktos apklausos pristatymo reikalavimus;
  • Reikia pristatyti faktų ir duomenų surinkimo priežastį, tikslą, esmines aplinkybes;
  • Turi būti nurodyta faktų ir duomenų surinkimo metodika, prisidėję žmonės ir pan.

Daugiau naudingos informacijos susijusiomis temomis:

Kaip rašyti žiniasklaidai teikiamus tekstus? Dažniausios klaidos

Informacijos teikimas žiniasklaidai. I dalis: aktualijų komentarai

Informacijos teikimas žiniasklaidai. II dalis: ekspertiniai komentarai

Informacijos teikimas žiniasklaidai. III dalis: atlikto tyrimo pristatymas

Informacijos teikimas žiniasklaidai. IV dalis: pranešimai spaudai

Informacijos teikimas žiniasklaidai. V dalis: esminiai įmonės įvykiai

Nuoširdūs patarimai besikreipiantiems į institucijas ir žiniasklaidą

Ką vertina žurnalistai?

Bendravimas su žurnalistais: 7 bjauriausios klaidos

Artimiausiu laiku naujuose tekstuose rašysiu apie kitus žiniasklaidai teikiamos informacijos formatus bei kitomis temomis, kurias svarbu išmanyti bendraujant su žiniasklaida.

Sekite „Darni komunikacija“ naujienas čia:

https://darnikomunikacija.lt/

https://www.facebook.com/darnikomunikacija/

https://www.linkedin.com/company/darnikomunikacija/

https://www.linkedin.com/in/grigolyte/

Rūta Grigolytė, prekės ženklo „Darni komunikacija“ valdytoja

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: