fbpx

Informacijos teikimas žiniasklaidai VI: faktai, analizės

Duomenų teikimas žiniasklaidai

Jeigu įmonė turi surinkusi įdomių, visuomenei naudingų ir svarbių faktų bei duomenų, naudinga jais pasidalyti su žiniasklaida. Tai žiniasklaidos priemonėms suteikia galimybę pačioms sugeneruoti joms aktualių ir įdomių temų ir jus pakalbinti kaip duomenų šaltinį ir ekspertą.

Faktai ir duomenys turėtų būti pristatomi laikantis tokių principų:

  • Atskiri faktai ir duomenys turi būti pateikti objektyviai, nesistengiant jų „pritempti“ prie norimo konteksto. Leiskite žurnalistams patiems ieškoti sąsajų;
  • Tokiu atveju galima prirašyti atskirą ekspertinį komentarą, interpretuojantį faktus ir duomenis arba prognozuojantį jų poveikį ir pan.;
  • Jeigu faktai ir duomenys pateikiami pranešimo forma, tekstas turi atitikti pranešimo visus spaudai ir atliktos apklausos pristatymo reikalavimus;
  • Reikia pristatyti faktų ir duomenų surinkimo priežastį, tikslą, esmines aplinkybes;
  • Turi būti nurodyta faktų ir duomenų surinkimo metodika, prisidėję žmonės ir pan.

Individualiais efektyvaus bendravimo su žiniasklaida patarimais mielai pasidalyčiau privačioje konsultacijoje arba mokymuose.

Rūta Grigolytė-Linkevičienė, komunikacijos konsultantė

Turite klausimų, norite pasitarti ar sužinoti daugiau?

Būkite užtikrinti: darni komunikacija pasiekiama lengvai!

© Darni komunikacija, 2019. Visos teisės saugomos