Kokybiški tekstai kuria teigiamą įmonės įvaizdį. Nekokybiški – jį griauna. Beveik 20 metų darbo patirties man leidžia operatyviai ir sklandžiai kurti kokybiškus tekstus verslo ir kitoms organizacijoms. Tačiau dirbdama verslo žurnalistės, vadovės darbą, gilindama žinias studijose įsitikinau, kad vien reklamos neužtenka. Labai svarbu suvokti, kad įmonių įvaizdžiui ir rezultatams itin svarbi darni tiek išorinė, tiek vidinė komunikacija.
Darni komunikacija – tai kokybiškai naujas požiūris į darbuotojus, į verslo nešamą socialinę, aplinkosauginę ir kt. atsakomybę, ir taip pat – į klientus. Visuomenė bręsta, tampa vis labiau išsilavinusi, ir tekstai bei kitos reklamos formos, kuriomis stengiamasi ja manipuliuoti, dabar telieka prasto skonio ženklu.
Darni komunikacija – tai taip pat brandus požiūris į užsakovo ir kūrybininko santykį. Jame didelis dėmesys skiriamas susikalbėjimui, poreikių išklausymui ir analizei. Taip išvengiama galimų klaidų, sutaupoma daug laiko, tuo pačiu – ir užsakovo pinigų.
Jeigu Jums reikalingi įvairaus pobūdžio tekstai ir norite, kad jie nebūtų rašomi „autopilotu“, kad būtų įsigilinama į Jūsų poreikius ir siūlomi geriausiai juos atitiksiantys sprendimai, taip pat jeigu norite pasikonsultuoti dėl bendravimo su žiniasklaida, žinių vadybos diegimo organizacijoje, Jums reikia pagalbos ruošiantis interviu radijuje ar televizijoje – kreipkitės info@darnikomunikacija.lt arba telefonu +37061684244.
Sekite „Darni komunikacija“ puslapį – jame galėsite skaityti naudingus komunikacijos ir darnios vadybos patarimus bei įdomybes!
Rūta Grigolytė-Linkevičienė, komunikacijos konsultantė